Ik heb het nog niet binnen

****ondertussen alles binnen! Kwaliteit netjes en mooi! Ik ben er blij mee! Afwikkeling van de klantenservice is TOP! ****Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen dus ik kan geen beoordeling geven. Ik heb geen track&trace nummer gehad want er staat ,u wordt gebeld. Maar ik heb geen belletje ontvangen. De service als je naar klantenservice mailt is overigens prima, ze reageren heel snel terug. Ik wacht maandag nog even af, en dan ga ik toch maar mailen of ze ‘t pakketje kunnen traceren of opnieuw versturen.

• Communicatie

Wat ik heb gevraagd heb ik gekregen. Heel goed dank jullie wel.

• Communicatie N.v.t.

Prachtig, stevig en chic!

Voor een bankje naast de openhaard 2 maatgemaakte kussens besteld in velvet stof (zand). Ze zijn net afgewerkt, stevig en zien er ontzettend mooi uit. Ontzettend blij met deze aanvulling op ons nieuwe interieur!

• Communicatie

Wederom een levering geplaatst ditmaal in opdracht van een cliënt die zijn 2e schaftwagen wilde voorzien van deze kussens

• levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

goede service en perfecte levering.

Heb 2 matrassen voor in mijn camper besteld . perfect op maat gemaakt volgens de door mij aangeleverde maten en mal. en snelle en prima levering.

• Communicatie

Snelle verzending van staaltjes.

Staaltjes besteld en snel bezorgd gekregen.

• Communicatie

Net wat ik vroeg. Mocht eigenlijk de nog hardere versie zijn.

Net wat ik vroeg. Mocht eigenlijk de nog hardere versie zijn.

Alles gut, danke

Es hat alles wunderbar geklappt.

Tolles Kissen

Sehr gute Qualität und Verarbeitung! Das nöchste gebe ich bald in Auftrag. Vielen Dank!!

• Communicatie

Prima in product en aflevering

• Communicatie

Van bestellen tot aan ontvangst, uitmuntend

Zie bovenstaand omschreven zin

• Communicatie

Mooi kussen en goede service

Ik heb een kussen laten maken, wat ik heb opgehaald. De communicatie hierover vooraf was goed en ben blij met het kussen.

• Communicatie

Gemakkelijk besteld en geleverd als besteld.

Kussen voor een louncheset besteld. Direct bevestiging van de bestelling per mail gekregen. Levering zou binnen een dag of 10 plaatsvinden en dat is inderdaad ook gedaan. Kussen waren volledig ingepakt in plastic om transportschade te voorkomen. Kwaliteit van de kussens is zeer goed.

Erg blij

Mooie kussens voor een nette prijs snel geleverd

Prima kwaliteit

Prima stevige kwaliteit en snel geleverd.

• Communicatie

Top service en zeer klantvriendelijk

In eerste instantie een aantal stofstaaltjes aangevraagd welke snel geleverd werden en waardoor we dus een goede keuze konden maken voor de bekleding van het matras. Vervolgens het matras besteld waarna we na de bestelling toch de afmetingen nog wilden wijzigen. Via de mail hier contact over gehad en de afmetingen alsnog aan kunnen passen. Top!!! Matras ondertussen in huis, het ziet er erg mooi uit. We zijn dik, dik tevreden. Bedankt voor de super service!!

Zeer tevreden.

De kussens zijn mooi gemaakt en afgewerkt. De stof is mooi en makkelijk te onderhouden.

• Communicatie

Netjes gemaakt volgend de afgesproken levertijd bezorgd

Zie boven

• Communicatie

Makkelijk samen te stellen op de website, goede, snelle levering en top kwaliteit!

We wilden graag een lang en stevig kussen, die ook gemakkelijk schoon te maken is voor op de lage locker kastjes in de nieuwe slaapkamer van onze dochter. Op de website van onlinemaatkussens was dit gemakkelijke en duidelijk samen te stellen. Na het samenstellen, werd het totaal bedrag direct kenbaar gemaakt, zonder verdere verassingen. De levering was ook erg snel. Dit hadden wij niet verwacht, omdat op maat gemaakte producten normaal gesproken erg lang kunnen duren, voordat deze binnen zijn. De kwaliteit is ook nog eens erg goed. Stevig, dik en zacht. ook is het materiaal erg makkelijk schoon te maken wat prettig is met kinderen natuurlijk. Al met al een erg goede eerste ervaring met onlinemaatkussens.nl!

Mooie kussens

Ben zeer tevreden over de geleverde kussens. Helaas kan ik ze nog niet gebruiken. Beloofd een fijn zittende zomer te worden.

Mooie kussens

Eerst meerdere proeflapjes besteld om te kijken wat we mooi vonden. Na telefonisch contact nogmaals wat nieuwe lapjes besteld en daarna de keuze gemaakt. De site is duidelijk met keuzes hoe het moet worden. Vrij snel binnen gekregen. Netjes verpakt.

Superschönes Bankkissen

Wir waren bereits im Internet sehr angetan von der Vielfalt an angebotenen Stoffen und den Variationen an Füllung und Ausführung. Die Stoffmuster wurden schnell geschickt. Vom Endergebnis sind wir begeistert. Sehr schön und top genäht, schnelle Lieferung und preisgünstig. Ein Schmuckstück für unsere antike Bank. Wir werden Sie weiterempfehlen.

alles Super

Von der Bestellung bis zur Lieferung alles perfekt.

Kussen niet naar wens

Meerdere malen contact gehad over de geleverde kwaliteit. Hoes draait om het schuim heen en zit dus scheef. Geen oplossing geboden

Goeie website

Makkelijk om de juiste kussens te bestellen..

• levering N.v.t.

30 Zeelberg