Goede prijs kwaliteit , snelle levering

Heel prettig bedrijf

Goede klantenservice!

Bestelling verliep in beginsel niet vlekkeloos maar is uitstekend opgelost. Kussen is prachtig geworden. Zeer tevreden.

• Communicatie

Mooie kussens, precies zoals verwacht

doen wat ze beloven

alles is perfect verlopen. De kussens zijn precies goed en voelt kwalitatief goed aan. Heel blij mee :-)

• Communicatie

Prachtig kussen zit heerlijk!

Mooi velours kussen geleverd, goed op tijd. Blij mee!

Behulpzaam en flexibel

Goed geholpen en een lopende bestelling eenvoudig aangepast. Top!

De kussens zijn prachtig Netjes gemaakt en afgewerkt Zeer tevreden

• Communicatie

vriendelijke mensen, mooie afwerking.

Voor bestelling van de kussens telefonisch overleg gehad en adviezen gevraagd. Netjes te woord gestaan, vriendelijk geholpen. Wat wel tegenvalt is dat de bekleding van de kussens wel erg verfrommeld en niet vanzelf weer rechttrekt, dit was telefonisch wel beloofd (ik had gevraagd of ik niet beter 3 losse kussens ipv 1 lang kussen kon kiezen). Snelle levering en mooi afgewerkt.

• Communicatie

Erg mooi en fijn,precies wat we wilden hebben

Zoals hierboven reeds vermeld

Goede kwaliteit Bestellen ging gemakkelijk Levering was top

• Communicatie

Snelle levering en product zoals verwacht

Super mooi binnenkussen op maat besteld. Bestelproces was gemakkelijk en netjes gebeld voor de levering.

top leverantie

zeer tevreden over product en totale afhandeling 10+

• Communicatie

makkelijke website, goede communicatie over bezorging, prima kwaliteit

website werkt heel makkelijk, met telkens meerkeuze opties. Ook toesturen van monsters werkte snel en goed. Goede communicatie over aflevering, kortom erg tevreden.

• Communicatie

Fijn contact, snelle en correcte levering en prima kwaliteit en afwerking

Ondanks de feestdagen had ik de stof stalen snel binnen en werd het door mij bestelde kussen binnen korte termijn afgeleverd. Het kussen is van prima kwaliteit en ook zeer keurig afgewerkt. Ik kan Onlinemaatkussens.nl dan ook van harte aanbevelen

Prachtige kussens, fijne communicatie

Heel tevreden met de mooie en kwalitatieve kussens die onze zelfgemaakte buitenhoekbank tot een heerlijk en prachtig zitje maken! De communicatie verliep vlot en prettig.

• Communicatie

Zeer snel geleverd, in de juiste opgegeven maat en heel mooi, netjes gemaakt. Voldoet aan alle verwachtingen!

• Communicatie

Makkelijke website goed en overzichtelijk Bevestiging direct en duidelijk Goede transport En kwaliteit is echt super

• Communicatie

Verstehe leider nicht, was ich hier eintragen soll.

Preis, Leistung stimmt. Kissen ist sehr gut verarbeitet. Lieferung auch prima. Es ist bestimmt nicht der letzte Kissenbezug, den ich hier bestellt habe.

• Communicatie

Goede service en mooi product

Prettig meegedacht. Mooi product ontvangen en sneller dan verwacht.

• Communicatie

Geweldige kwaliteit, prima prijs en levertijd.

Onderwerp zegt alles ;-)

Boven verwachting

Ik heb voor een binnenbankje een kussen besteld. Ongeduldig als ik was besteld op hoop van zegen, zonder stalen besteld te hebben. Maar prachtig. Hij past perfect, zit heerlijk en de kleur is identiek aan de website (waar ik de grootste zorg over had). Ik zou hier zo weer bestellen.

• Communicatie

Snelle levering, goede kwaliteit en netjes afgewerkt

Telefonisch goede informatie.

• Communicatie

Snelle service en prachtig gemaakt

• Communicatie

Als ik het moest laten maken bij een ander bedrijf was ik 400 kwijt. Nu 175. Super kwaliteit! Zit goed. Volgende keer bestellen we weer bij onlinemaatkussens.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG