Mooi kussen. Verwachtingen kloppen

Levering binnen 10 dagen. In de mail staat dat je gebeld wordt voor een levering. Dat was echter niet het geval. Gelukkig zijn wij vaak thuis : ). Het plastic waarin het kussen geleverd werd was heel smerig. Ik heb zelf gekozen voor een beige kleur, heel licht. Bij het uitpakken ging het al mis. Omdat het plastic zo vies was waren mijn handen dat ook meteen. Waardoor de eerste vlekken er meteen opzaten voordat er gebruik van gemaakt was. Dus, let op. Verder mooi stevig kussen goed afgewerkt met een rits aan de achterkant. Precies zoals ik het bedacht had.

• Communicatie

Snelle levering en prachtig product

super mooie kussens

heb 2 kussens besteld zien er super mooi uit

• Communicatie

De prijs is wat te hoog maar de geleverde bestelling is tiptop in orde.

Je ontvangt exact wat je besteld.

• Communicatie

Goed omdat ik alles mooi binnen gehad heb

Helemaal goed. Precies zoals bedoeld

Super quality !!!

The quality and production time were very good. The seat cushions fit exactly into our chairs.

• Communicatie

Staaltjes besteld en heel snel in de bus gekregen

Wij hebben staaltjes online besteld en deze snel ontvangen. Fijne service.

• levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

De proeflapjes zijn mooi, de kleur is goed te zien. Wij maken eerst een bank en bestellen dan de ku

Oke

• levering N.v.t.

mooi uitgevoerd

Kussens zijn mooi gemaakt en netjes afgewerkt

• Communicatie

Mooie kussens voor het bankje.

De kussens moesten op maat gemaakt worden. We hadden gekozen voor zwarte velours met dubbele bies. Het is bijzonder mooi geworden.

• Communicatie N.v.t.

Vakmanschap en netjes op tijd

Netjes en optijd prima

• Communicatie

Great service and fast delivery

Also called them for a question and they where really helpful, I can highly recommend this shop!

Super mooi kussen!

Hartstikke blij met het mooie kussen. Meerdere staaltjes opgevraagd dus er zit altijd wel een kleur bij die bij je past. Snelle levering, mooie afwerking!

Goed product

Kussen is mooi en goed af gewerkt. Levering van het product was goed geregeld prettig dat je van tevoren werd opgebeld dat ze er aankomen.

Kleurstalen

Kleurstalen aangevraagd voor nieuwe kussens, deze weken enorm af van de kleuren op het scherm. Fijn dat jullie kleurstalen verzenden om teleurstelling bij een hele grote bestelling te voorkomen.

Snelle service, goede kwaliteit

Binnen 2 weken hadden wij onze kussens voor onze eettafel bank binnen. Erg blij met het resultaat!

• Communicatie

Fijn dat we staaltjes stof konden bestellen

De staaltjes stof zijn goed beoordeeld door ons

super service

super kwaliteit voor een lage prijs

Gute Leistung

Passt alles sehr gut

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

prachtig kussen

Prachtig kussen ! heel blij mee

prima product

kussen voldoet volledig levertijd was wel wat lang voor 1 kussen

Vakwerk

Kussens zien er keurig uit Levering via transport heeft wat lang geduurd voordat ik ze binnen had

Prachtige kussens

Prachtige kussens

• Communicatie

Fijne kussens en prima service.

Ik ben tevreden en zou ze aanbevelen.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG