Fijne kussens en prima service.

Ik ben tevreden en zou ze aanbevelen.

• Communicatie

Blij met dit perfecte kussen!

Via de site snel en makkelijk een keuze kunnen maken in de proefstaaltjes, direct thuis gestuurd gekregen en stof gekozen. Nog per vraag een mail gesteld over de ideale (zit)hoogte van het kussen - snel antwoord ontvangen! Zoals beloofd op de website binnen 10 werkdagen de bestelling ontvangen. Goed verpakt, en een mooi kussen.

Qualität, Kundenservice, Preis einfach Top

Meine Bestellung hat meine Vorstellung übertroffen

• Communicatie

Makkelijk bestellen via website. Levering binnen de afgesproken tijd Telefoontje van bezorging de ochtend van levering. Helemaal.prima verzorg!

• Communicatie

Heel goed en snel gemaakt

Zit lekkerder

Je kunt kiezen wat je wil hebben en zo kun je weer een compleet nieuw bankstel presenteren.

Kissen

Super Kissen immer wieder...... sehr gute Qualität und mega schnell. Wir sind sehr zufrieden. LG Andre Gehrke

Kwaliteit en afspraak prima

Keurig en netjes afgeleverd cf afspraak.

Naar tevredenheid geholpen

Telefonisch vriendelijk geholpen met alle vragen. Goede adviezen gehad. Levertijd binnen 10 dagen. Netjes verpakt. Zeer tevreden over de kussens, zitten goed.

• Communicatie

Duidelijke website en gemakkelijk te bestellen

Zelf maten opgemeten maar wel even telefonisch contact gehad over t sooet kussen. Werd uitstekend geholpen. Levertijd was sneller dan gezegd. Zelf op gaan halen. Fijn kussen en zit heerlijk!

Schnelle Zusendung von Mustern

Einfacher und gut verständlicher Bestellvorgang im Internetshop, schnelle Zusendung von Mustern

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Goed advies en snelle levering

Aan de telefoon goed advies over kussen qua stof en vulling voor IR sauna.

Heel goede ervaring

Goede website. Ook telefonisch door medewerkster zeer vakkundig en vriendelijk geholpen,maar ja, daar is t ook een Brabantse voor Vanavond door chauffeur gebeld of het ons uitkwam dat hij de bestelde kussens kwam brengen. Natuurlijk.waren we blij om. Prachtige kussens van een mooie kwaliteit stof voor onze loungebank. Mooi gemaakt.

Super schnelle Lieferung

Hi Team, sehr schnelle Lieferung, sehr gute Qualität. Der Stoff sieht toll aus. Bitte machen sie weiter so. Kann sie nur weiter empfehlen. Dankeschön für diesen Service. Maße passen genau überein, so wie ich es bestellt habe. LG Rooch

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

11 dagen na bestelling geleverd. Keurig netjes afgewerkt. Fijn kussen, stevige kwaliteit. Zeer tevreden.

Schnell, zuverlässig und Top Qualität

Für unseren Wohnwagen haben wir neue Polster bestellt. Um einen Eindruck des Materials zu bekommen, haben wir uns vier Stoffmuster zusenden lassen, diese waren innerhalb kürzester Zeit bei uns. Anhand der Vorhanden „alten“ Polster haben wir die Polster ausgemessen und bestellt. Die Lieferung dauert wie in der Bestellung beschrieben ca. 10 Tage und wir sind mit der Qualität und der Ausfertigung sehr zufrieden. Preislich zu mindestens bei uns im Vergleich mit anderen Lieferanten der günstigste. Ich kann Sie weiterempfehlen.

Perfecte kussens

Super netjes gemaakt en perfect passend en snelle levering!

Kwaliteit meer dan prima. Communicatie over levering te weinig

Bestellen en kwaliteit product prima. ik moest zelf erachter aan om achter de leverdatum te komen.

Super snelle levering en kwaliteit

Ze waren zeer goed bereikbaar voor vragen En de levering was ook uitstekend

GEWELDIG!

Ik heb eerst 4 proefstofjes aangevraagd. Dit wordt om niet bij je thuis geleverd! Vervolgens mijn bestelling geplaatst en zojuist ontvangen. De afmeting is fantastisch en wat staat het gaaf! Nog beter dan mijn verwachting! Dus of ik dit bedrijf zou aanbevelen: ABSOLUUT! Enorm bedankt voor jullie service!

Prachtig!

Prachtige kleur (olijfgroen) erg blij mee!

Produkt is precies volgens opgave gemaakt en geleverd.

Mooi kussen, groot model 2350x450 mooi strak 100% tevreden.

Zoals besteld ook ontvangen.

Was alles prima en ben heel tevreden

Alles prima

Mooie stevige kussens en goed afgewerkt

eerst heb ik een paar staaltjes laten komen om de stof in het echt te zien. en nu heb ik de kussens thuis, ze zijn mooi afgewerkt en passen precies in de stoelen. Wij kozen voor stevige zitkussens en wat zachtere rug kussens. volgend voorjaar kunnen we nu meteen genieten van ons tuinset wat er weer fleurig uitziet.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG