Kwaliteit goed, de afmetingen niet

De afwerken van de kussen is goed en ze zitten prima. Kwaliteit bekleding nu nog niet te beoordelen. De afmetingen zijn van de kussens zijn te krap. De lengte had wel 4-5 cm langer moeten zijn. De bezorging door T& C Transport heeft maar liefst 7 dagen geduurd terwijl het binnen 3 werkdagen bezorgd zou worden. Kreeg ook geen melding dat het vertraagd was. Ook geen track &Trace. Erg slechte service.

Supermooi!

Na beoordelen van stalen en goed meten, nieuwe kussens besteld voor de steigerhouten bank. Binnen de afgesproken 20 dg de levering ontvangen en ze zijn supermooi!!!

zeer slechte kleurenweergave op site waardoor verkeerde keuze

Slechte ervaring met dit bedrijf, ze hebben wel gereageerd op onze klacht maar boden 5 euro korting aan voor een andere kleur hoes terwijl ik voor dit kleine kussen al 61 had betaald en daar zou dan ook nog verzendkosten overheen komen totaal iets van 34 euro. De kleuren op de site komen totaal niet overeen met de werkelijkheid en wij gebruiken het kussen dus niet past totaal niet bij ons. Het bedrijf geeft aan dat er op meerdere onderdelen van de site bij staat kleurstalen aanvragen maar dit staat er 1 x met kleine lettertjes. Ons voorstel 50/50 is niet geaccepteerd. Dus zitten we met een ongebruikt kussen van 61 euro. Zet dan bij de kleuren 'stalen aanvragen verplicht !!' Erg teleurgesteld.

Mooie kwaliteit, goede prijs en levertijd

Erg tevreden met de kwaliteit, prijs en levertijd,

Superteil!

Bitte weiter so - alles hat gut geklappt! Leider nützt ein Foto nichts - das Kissen steckt im Bezug des Strandkorbs - aber Superqualität!! Falls ich mehr Sitzkissen brauche, bestelle ich garantiert hier! Absolute Empfehlung!

Absoluut top, goed gemaakt, kleur perfect en in de afgesproken tijd

TOP!

Prachtige kussens

Goede service en adviezen en prachtige comfortabele zit -en rugkussens. Precies op maat voor een zelfgemaakte balkonbank. Mooi afgewerkt. Gelijk nog een bestelling gedaan.

mooi afgewerkte kussens

de kussens zijn mooi afgewerkt, fabricage tijd is zoals ze zeggen 20 werkdagen. vraag wel eerst om stofstaal want zo als ze zelf vermelden: de kleuren zoals je ze ziet op de pc stemmen niet 100% overeen met de werkelijkheid. Ik raad deze fabrikant zeer zeker aan

Goede kwaliteit en goede service

Mooie kussens , goede kwaliteit

Super Service und Produkt

Die bestellten Kissen entsprechen voll und ganz den Erwartungen. Lieferzeit war etwas länger als angegeben, aber noch im Rahmen.

Perfekter Service - perfekte Kissen

Das (einzig) Negative zu erst: Die Bestellung hat statt der angekündigten 20 Werktage eine Woche länger gedauert - und der TrackingLink der PostNL hat nicht funktioniert (Paket dort angeblich unzustellbar und an Absender retourniert - dennoch aber korrekt geliefert). Ansonsten: alles top - toll verarbeitete Kissen, absolut maßgenau, toller Service (wir hatten nachträglich noch eine Maßänderung - auch diese wurde korrekt umgesetzt). Immer gerne wieder!

super Kussens

onlangs opmaat gemaakte kussens gekocht voor de palet bank van onze dochter. Helaas duurde het iets langer dan de beoogde 20 dagen , maar het was het wachten zeker waard. Goede kwaliteit, mooi afgewerkt. Super blij mee. Zal jullie site zeker bij anderen adviseren. Vriendelijke groet, Esther Mosman-Greveling

Super!!

Ik vond het echt heel spannend toen ik de kussens bestelde, het was een heel bedrag, en wat als het niet goed is. Het duurde best lang maar dat was ook van te voren aangegeven, en nu ze geleverd zijn, zijn we er heel blij mee. Het past allemaal precies en het is helemaal af. Dankjewel.

Klantvriendelijk

Wanneer ik een vraag had, of iets was niet duidelijk, kreeg ik snel een reactie.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Duidelijke site die prima werkt. Kussens zijn wat we er van hadden verwacht. Top.

Een grote ruime keuze aan kussens. Site doet wat het moet doen. Door de drukte hebben we lang moeten wachten, maar nu ze inmiddels liggen zijn we dik tevreden. De levering was duidelijk. Een paar keer contact met de vervoerder op de afleverdag. Al met al dik tevreden.

Mooi materiaal

Mooie kleur en stevige stof.

Sehr schnelle Lieferung trotz Corona

Wir sind mit der Qualität der Sitzkissen und der Abwicklung überaus zufrieden und können nur eine Empfehlung aussprechen.

Vorige x beter

Het duurde letterlijk een maand om 2 hele simpele kussens geleverd te krijgen. Dit is naar mijn mening te lang. De kwaliteit lijkt wel in orde, maar dat zal de tijd uit moeten wijzen natuurlijk. Onze vorige kussens waren in ieder geval van goede kwaliteit. Daarom ga ik er vanuit dat deze ook goed zijn.

Uitstekende communicatie en service

Hele mooie kussens laten maken en door mijn eigen fout verkeerd opgemeten. Het kussen werd keurig opgehaald door de transporteur en nu nog in afwachting maar tot nu toe heel tevreden en zeer aan te bevelen!

Klasse

het duurde even ,maar de kussens zijn van zeer goede kwaliteit ! moeten nog een beetje inzakken om er ook nog lounge uit te zien

Super kwaliteit!!

Het is wat langer wachten, maar dan heb je echt kwaliteit in huis, waar je enorm veel plezier aan kan beleven. De rugplofkussens waren wel mega plof, maar die worden goed ingezeten waardoor je ze ziet inzakken. De andere kussens blijven gelukkig goed op dikte zoals het hoort!

In het begin even goed uitzoeken en door de drukte duurt het wat lang maar het uiteindelijke resultaat is erg goed. Wellicht op de site iets meer tips waar je op moet letten.

alles perfekt gewesen

Ich kann diese Firma wirklich nur bestens empfehlen. Preis-Leistung ist top. Ich habe eher die Kategorie günstig bis mittel gewählt und bin begeistert. Hätte es persönlich nicht so gut erwartet. Auch die Verarbeitung der Nähte ist perfekt. Vielen Dank an das gesamte Team.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG