Prima kussens

Via de website is het bestellen redelijk eenvoudig, wel wat lastig om de verschillende mogelijkheden helder te krijgen. Stofstaaltjes opgevraagd om een keuze definitief te maken. De kussens zijn geleverd exact volgens de opgave en passen perfect. De prijzen zijn m.i. relatief hoog, maar worden dan ook op de cm nauwkeuring gemaakt. Wel is de levertijd veel langer dan de opgave op de website. Handig zou zijn als er in je account een indicatie wordt gegeven van de levertijd. Even dachten we, er is betaald en dat is het. Telefonische navraag na 4/5 weken gaf ook niet echt een overtuigd gevoel. Aanbevelen, ja. Maar je moet er geen haast mee hebben en vertrouwen wordt enigszins op de proef gesteld bij een 1e bestelling.

Helemaal goed en levering zoals afgesproken - 10+

Kussens prima, netjes afgewerkt en communicatie ook goed. Aanrader!

Weer goed

De derde keer dat we iets bestellen en gewoon weer goed

Nicht ereichbar per Telefon und per Mail

Ich habe am 27.06.2020 eine Bestellung aufgegeben und nach einem Monat noch keine Rückmeldung erhalten. Mehrere Versuche per Telefon und Mail sind ohne Erfolg verlaufen. Die Bezahlung ist erfolgt. Ich bin gespannt wie es weiter geht.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mooie kussens en op tijd geleverd

mooi afgewerkt, correct op maat gemaakt, tijdig geleverd en voor een scherpe prijs. top!!

Helemaal top!

Heerlijke kussen, netjes gemaakt en goed afgewerkt. Enige kleine minpuntje, kleur is niet helemaal als het voorbeeld, desondanks super blij mee

Waanzinnig

Wij hebben een kussen voor onze loungeset laten maken. De kwaliteit is echt waanzinnig, het ligcomfort is stukken beter dan bij de standaard kussens. Je kan er nu tenminste een hele dag op liggen. Ook de afwerking is super, gezien de grootte kwam er een naad over heen deze is exact aansluitend vastgemaakt. Oftewel je voelt dat hij er zit, maar van afstand zie je het niet. Wij gaan hier zeker weer heen als we kussens op maat nodig zijn.

Mooie, goed passende kussens

Ben erg blij met de kussens. Stevige kussens en passen perfect. De levertijd duurde langer dan aangegeven op de site, daarom geen 10. Op mail en telefoon werd wel altijd snel gereageerd.

Prima werk de communicatie is er de oorzaak van dat het geen tien is.

Zeer tevreden met de kussens, maar als zo vaak bij dit soort bedrijven, te druk waardoor er geen tijd genomen wordt voor goede communicatie met de klant. Lange levertijd maar dat wist ik dus geen probleem. Toen de kussens geleverd zouden worden werd belooft binnen twee tot drie werkdagen maar toen ik na 6 dagen een mailtje stuurde om te vragen waar ze bleven moest ik een dag later toch telefonisch vragen of mijn mail beantwoord kon worden. Maar aangezien ik vindt dat de kwaliteit van het werk de doorslag moet geven toch een negen.

Goede kwaliteit kussens voor relatief lage prijs

Duidelijke site en zoals de titel al aangeeft scherpe prijzen voor goede kwaliteit. Erg tevreden met het resultaat. Levertijd duurde iets langer (1 weekje) dan op de site aangegeven. Maar mailcontact hierover verliep soepel en duidelijk.

Super Qualität | längere Lieferzeit

leider hat die Bestellung länger gedauert als angegeben (es wurde danach aber ein erhöhter Bestellungsandrang kommuniziert somit konnten wir uns auf eine längere Wartezeit einstellen) die Qualität ist super! das längere Warten war es wert :-) wir würden immer wieder bestellen!!

duidelijke afspraken en een levering van top kwaliteit

op de website kun je zeer gemakkelijk je eigen kussens samenstellen. je kunt je kussens op de mm nauwkeurig laten maken en je hebt een ruime keuze uit kwaliteiten en kleuren. de levertijd was precies als aangegeven op de website. de chauffeur belde mij ruim voor de tijd dat hij bij mij was, wat ik ook wel erg prettig vind. de kleur is iets lichter uitgevallen dan ik had verwacht maar des al niet te min zijn ze heel mooi en ben ik zeer tevreden. de kussens zij werkelijk boven verwachting. ik weet in ieder geval waar ik mijn kussens laat maken als ik ze weer eens nodig heb.

Gute Qualität

Die Kissen sind super verarbeitet. Leider war bei der Eingabe der Maße nicht angegeben,dass eine Papierskizze notwendig ist. Die entsprechende Mail ist dann im Spam Ordner gelandet. So hat sich die Lieferung nochmals verlängert. Lieferzeit ist schon Recht lang aber es wird ja auch neu gefertigt.

Eerste instantie goed, daarna onvoldoende

In eerste instantie verloopt communicatie goed. Maar als ik vraag dat het op dag 25 (ipv +/-20) dat het dan geleverd kan worden is het plotseling lastig. Dan geven ze aan dat het op vrijdag verstuurd wordt en ik een track en trace nummer krijg gebeurt dit niet. Email gestuurd en antwoord vervoerder werkt niet met track en trace nummer. Verder dat vervoerder 3 werkdagen de tijd heeft om te leveren. Na einde werkdag 3 email gestuurd, geen antwoord. Volgende ochtend weer email, weer geen antwoord en ondertussen 3,5 werkdag. Dus snelle levering is het niet. Maar erger geen email meer als t lastig gaat worden.

Top Service!

Ik wilde graag kussens die pasten bij mijn andere tuinstoelkussens. Hier werd in meegedacht en diverse malen, zonder probleem, verschillende stalen opgestuurd. Uiteindelijk foto gezonden van huidige kussens, waarna men nogmaals aanvullende stalen toezond. Kussens zien er mooi en kwalitatief goed uit!. Levering ook top; je krijgt vooraf SMS met tijd dat men komt.

mooi kussen!

Bestellen ging gemakkelijk, veel keus in stoffen. Erg mooi gemaakt. Levering duurde ondanks waarschuwing vooraf wel behoorlijk lang.

mooi!

Heel netjes gemaakt. Zeer tevreden!

Goeie service en topkussens

Goeie service en klantenservice. Houden je goed op de hoogte vd status van levering. Kwaliteit is top!!

Mooie kussens

Doen wat ze beloven, kussens perfect op maat

Voor een zelfgemaakte loungehoek kussens op maat besteld. Ze zijn dan ook perfect op maat, staat perfect. Mooie stof en mooie kleur. Ik wist dat het wat drukker was bij ze en heb na 5 weken eens geïnformeerd over de levering. Kreeg snel een reactie en de kussens werden de week erop geleverd. Ik zou een volgende keer weer bij ze bestellen.

Prima kussens, maar voor de prijs kan de afwerking beter

Kwaliteit lijkt in eerste instantie prima. Voor de rugkussens hadden we gekozen voor 'plof' maar ze komen vrij goed gevuld binnen dus we hebben hier wat vulling uit gehaald om te komen tot een comfortabelere zit. Wat dan meteen opvalt, en dit was het geval bij alle kussens, zodra je de rits openmaakt is de toch wel enorm slechte afwerking. Alles rafelt, het is gewoon niet afgewerkt. Werkelijk alles hangt los. De vraag is dan ook wel hoe lang deze kussens het gaan overleven en wanneer de rits los gaat laten van de stof. Dat lijkt een kwestie van tijd.

Zeer tevreden!

Voor de tweede keer kussens laten maken en wederom zeer tevreden. De kussens kunnen geheel naar eigen wens gemaakt worden,. Via de website zijn de verschillende opties duidelijk en makkelijk te selecteren. Contact verloopt prettig en de levering netjes.

Goede service. Heb afspraak gemaakt om zelf de kussens op te halen.

Prima kwaliteit. Voldoen in de praktijk uitstekend. Zeker nadat we er wat vulling uit hadden gehaald. Nog meer plof.

Prachtige kleur !

Ondanks dat de bezorgtijd vanwege corona wat langer duurde dan verwacht, zijn wij heel blij met de kussens op onze boot! Stevig, mooie kleur en materiaal. Heel tevreden.

Prima ervaring

Door Corona duurde het wat langer. Maar dat is verklaarbaar. Kussens mooi, en keurig gemaakt. Prettig materiaal en heel kleurrijk. Kortom prima. Ook communicatie prima.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG