Goede service.

Ondanks dat het langer duurde om de kussens te ontvangen, zijn wij tevreden met de service. De kussens zien er mooi en netjes uit.

Geweldige servies

Uitstekende kwaliteit service Bij ons zat er een vlekje op gemaild en terug gestuurd en een nieuwe ontvangen. Het was het wachten meer als waard.

Leuke eerste ervaring

Mijn eerste aankoop is prima gegaan , ik had hem alleen wat sneller geleverd willen hebben . De bedoeling was 4 weken en is 6 weken geworden , verder is de kwaliteit goed voor een zeer schappelijke prijs .

ware nach über zwei monaten nicht da!!!! nie wieder!!!!!

ware wurde im april bestellt. zuerst hat die produktion länger gedauert, dann wurde ware angeblich zu einem anderen kunden geschickt und nun dauert es schon über zwei wochen, das die ware zu mir kommt und natürlich gibt es nie eine track&trace nummer zudem ist die kommunikation mehr als knapp und selten! 10% nachlass wurden zurücküberwiesen, nachdem ich mit einem Anwalt gedroht habe. ware ist aber trotzdem nich nicht da!!!! werde es jetzt anwaltlich klären lassen!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Blij met het resultaat

Handige tool om de kussens samen te stellen. De staaltjes snel ontvangen en mooi resultaat. Nu nog wat beter weer ;) We zijn er blij mij.

Goed geholpen en mooi resultaat.

super

kussens zien er goed uit. zitten lekker.

Prima afhandeling

Door wateroverlast kwamen de kussens behoorlijk nat bij ons aan. Direct foto's gemaakt en gemaild. Nieuwe kussens ontvangen, prima service

Na 1 dag de stalen ontvangen, makkelijke bestelmethode. Keurig bericht dat de levering ivm drukte wat langer duurde en op de bezorgdag een telefoontje vooraf. Keurig!

Ziet er goed uit

Delivered after 2 months and not 14-20 days as mentioned

We made our buying decision based on the indicated delivery date which was 14-20 days from time of purchase. In the end we waited more than 2 months for our pillows to be delivered. If we would have known this before, we would have bought somewhere else. Customer service was very slow and not helpful. Now that we have our pillows their look is nice but they are so hard, that we could as well sit on our balcony furniture without them. Not recommended at all.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mooi werk!

De kussens in complexe vormen die wij besteld hebben zijn erg mooi geworden en passen precies!

Mijn ervaring is redelijk.

De aflevering van 1 rechthoekig kussen heeft 6 weken geduurd. Nu kan ik dit begrijpen i.v.m Corona. Echter de kleur is totaal niet zoals op de website is afgebeeld. Wij hebben de kleur “Fresh green - 2414” besteld en deze is echt appelgroen (meer zoals de kleur Lime die op de website staat afgebeeld). Je kan staaltjes bestellen, doe dit alsjeblieft.. Wij hebben dit niet gedaan niet wetende dat de kleur zo zou afwijken. Misschien een tip: de kleur op de website wat bijstellen?

Passgenaue Kissen, richtige Farbe und netter Support

Die Kissen passen perfekt und die Qualität sowie die Farbe der Stoffe entsprechen den Stoffmustern. Aufgrund coronnabedingt, längerer Lieferzeit mehrfach nette Info durch den Kundendienst.

Waardeloos

Eerst wacht je ruim 6 weken op de kussens. Wordt beloofd dat ik ze dan toch voor een feestje binnen heb. Dan worden ze toch nog te laat geleverd. Voor levering zou ik een telefoontje van transporteur ontvangen. Ook dat kwam niet, ze stonden plots voor de deur. Gelukkig was ik thuis. Dan blijkt de kleur afschuwelijk. Ga je op de site kijken. Lijkt het toch echt lime terwijl ik olijfgroen besteld heb. 1 op 1 lime met kleur op site en geleverde kussen. Probeer je te bellen. Telefonisch gewoon niet bereikbaar. Dan maar mail. met bel me ff. Nou dat doen ze dan. Krijg je te horen dat je maar een staal had moeten vragen. En ze hier verder niets aan doen. Toch stalen van lime en olijfgroen laten komen. Is het wel olijfgroen. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat als ik het geleverde kussen en de staalkleur op computer zie 1 op 1 lime is. Nieuwe hoezen kosten me € 125. Dus bezint eer ge begint. Ik zit met zeer dure lelijke kussens.

Lange levertijd, maar dat zegt ook iets

Vorige keer zit en rug kussens besteld en die bevielen best goed. Nu nogmaals (rug)kussens besteld, maar nu is de levertijd best lang. Heb ze dus nog niet en kan dus nog niet zeggen hoe ze zijn. Het is wel jammer dat zulke simpele kussens zo lang moeten duren, maar een lange levertijd geeft wel aan dat ze het druk hebben en dus goede spullen leveren....

Gewoon goed

Duidelijke website, en order bevestiging Kwaliteit goed, afmeting goed en juiste stoffering Levering iets langer door Corona, maar daar van goed op de hoogte gehouden

Passgenaue Kissen und Preiswert

Die Online-Bestellung verlief problemlos. Die Kissen sind genau nach unseren Maßen gefertigt worden. Bei der Abholung netter und freundlicher Kontakt. Der zugesagte Liefertermin wurde eingehalten. Bei Bedarf würde ich wieder hier bestellen.

Mooie kussens en een goede kwaliteit

Mooie kussens en een goede kwaliteit. Wat wel heel jammer is, is de hele lange levertijd.

Goede service, mooie kussens.

Mooie kussens, stevig, goede kwaliteit. Dit maakt de lange levertijd meer dan goed.

Super service en kwaliteit

Afgelopen tijd meerdere malen tuinkussens besteld bij onlinemaatkussens. Super kwaliteit. En mooie stof. Gekozen voor Stofsoort Cartenza Ocean Bleu 122 met koudschuim HR5016 vulling. Zitten echt top. Kussens kunnen ook in de regen blijven liggen (alhoewel ik de tuinmeubelen afdek als het slecht weer wordt). Kleur is mooi.

Tevreden met het resultaat.

Alhoewel de wachttijd lang was, mag het resultaat er zijn. Wij zijn tevreden over het geleverde werk. Ga zo door!

Mooie kussen maar dramatische communicatie

Echt mooie kussens, maar ook al worden de levertijden niet gehaald, geen probleem maar communiceer dit dan en houdt klanten niet aan het lijntje. Geef de gewijzigde levertijd ook op de site i.p.v. 20 naar 30 dagen. Voorkomt veel onnodige irritatie

De warme douce!

De mogelijkheid van het opvragen van stalen was mij ontgaan. Daardoor viel de kleur van de bestelde loungekussens erg tegen. Onlinemaatkussens Valkenswaard kwam mij enorm tegemoet. Stalen werden verstuurd en KOSTELOOS zijn er nieuwe hoezen voor mij gemaakt. Klasse. Zeer bedankt!

Prachtige kussens ontvangen!

De levering liet even op zich wachten wegens Corona maar het was het wachten waard. Goeie kwaliteit kussens, fleurt onze steigerhouten loungebank helemaal op.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG