Filter

Eerste keer hier besteld

Had perongeluk spelfout gemaakt opgebeld gelijk geholpen en gecorrigeerd ben zeer tevreden.

Zeer goede ervaring

De hanger is snel gegraveerd bezorgd. Ben zeer tevreden

Mooie hanger besteld met inscriptie gegraveerd. Binnen 5 dagen in huis.

Prima service..van het verpakking doosje werd ze al blij! En de inhoud helemaal!

Super leuke hanger!

Doordat er ook wat op gegraveerd kan worden, wordt het nog meer een persoonlijk cadeau.

Ik was heel tevreden

top

top bedrijf

De bestelling plaatsen ging heel makkelijk. En de levering was super geregeld, netjes te volgen, op tijd en veilig verzonden. Het allerbelangrijkste, het bestelde product is schitterend!

Makkelijk en snel

Bestelling makkelijk om te plaatsen. Verzending supersnel. Jarige heel verrast en blij! Gever ook!

Prachtig gemaakt en snel geleverd !

Mijn bestelling was erg snel binnen en ik heel mooi geleverd! Ik ben zeer tevreden.

Ik kreeg mijn bestelling op tijd en zag er netjes uit ook het doosje was mooi

Top bedrijf. Heel mooi product ontvangen goede klantenservice. Alles is mogelijk.

Zeer mooi, persoonlijk contact, snel

Hele mooie hangers met vingerafdruk van mijn overleden zoon. Echt goud. Met tekst. Goed overleg met de klanterservice. Snelle en zeer mooie resultaten!

Prima service. Snelle levering. Top!

Mijn rong was niet goed, maar er was een super goede oplossing en de nieuwe ring was heel snel geleverd

Snelle levering, mooie en mooi gegeaveerde hanger. Blij mee

Alles was prima

Alles is goed verlopen

Goeie kwaliteit, snelle levering.

Had een kettinghangertje (klavertje 4) besteld met de namen erin van mijn kleinkinderen. Super mooi en de namen staan er ook duidelijk in. Snelle levering. Helemaal TOP!!

Supersnel geleverd en een prachtig sieraad

Heel duidelijk en simpel om te ontwerpen op de website, super ervaring!

Helemaal goed

Bestelling is vlot geleverd en goed uitgevoerd

Geweldige service!

Ik heb nog nooit zo'n snelle en duidelijke service mogen ervaren. Een naamplaatje ontvangen in minder dagen dan aangegeven en dat ook nog eens in de hele drukke kerstperiode. Echt mijn petje af voor Names4ever!

kan beter

onduidelijke site, 2 x bij moeten betalen om het juiste product te krijgen. Niet voor herhaling vatbaar.

Goede communicatie

Ik had niet verwacht dat ik voor de kerstmis al mijn bestelling zou krijgen maar ik had hem gewoon ruim voor de kerstmis.

Geweldig!!!

Besteld met graveren binnen 3 werkdagen werd het al bezorgd. En het ziet er geweldig uit ♡ Ben er mega blij mee zeker tot een volgende keer.

Heb nog niks binnen gekregen dus wacht het af .

Ik heb nog geen bestelling binnen gehad .

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE