Filter

Mooi sieraad en snelle levering

Uitstekende service en volledig vergoed.

Er was een diamantje uit mijn hanger gevallen en deze hebben ze keurig vervangen. Gelijk hebben ze hem even schoon gemaakt en de porto kosten betaald. Super tevreden! Super service!

Perfect geholpen

Erg fijne webshop, goed te begrijpen, artikelen worden keurig verpakt en verzonden. Altijd goed oprijd binnen. Ook in 2023 weer aan te bevelen!!

Jammer

ik ben best teleurgesteld in de ketting hij kwam er super klein uit .. naam kan ik nauwlijks lezen.. vind het best jammer

Snelle levering Helaas was postnl vertraagd

Snelle levering en geen gedoe!

Perfect uitgevoerd makkelijk te bestellen en snel geleverd !

Een schitterend product, echt prachtig

Besteld en zeer snel geleverd

Lekker snelle service

Xx

16 dec besteld 20 dec binnen. Mooi sieraad en gelukkig nog op tijd binnen voor de kerst. Super blij mee

Super !!!!

Ik kan alleen maar zeer positief spreken! Op zondag voor de kerst besteld(spoedbestelling) op maandag al bericht dat eraan gewerkt werd, op dinsdag al verzonden en op woensdag in huis en heel mooi gemaakt. Ze is er super blij mee dat ze nu alle namen van de paardjes bijzich mag dragen op 1 mooi hangertje

Super snel

Echt super snel geleverd en super mooi in gepakt

De door mij bestelde ketting was prachtig, mooi gegraveerd, van uitstekende kwaliteit en heel mooi verpakt. Ook nog eens sneller geleverd dan ik had verwacht. Mijn complimenten voor deze webshop!

Voor mijn dochter een hangertje besteld van een hoefijzer&paardenhoofd waar haar naam in staat gegraveerd. In een woord prachtig! Echt heel erg mooi en heel erg blij mee. Mooi verpakt en redelijk snel met de post aangekomen. Heel erg bedankt. Mijn dochter zal blij verrast zijn.

Snelle reactie op klacht

Ik heb tot op heden mijn bestelling niet ontvangen. Wel vind ik dat jullie snel reageren op een klacht

Dat ik goed geholpen ben

Super gaaf echt top service

Goeie kwaliteit sieraden en snel bezorg. Echt dik te vreden.

Heel mooi

Snelle levering.

Slechte bezorging

Slechte bezorging

Gewoon heel goed

Mooi sieraad en netjes in een doosje

Slechte armband

Slechte kwaliteit armband. Bij mij worden hij helemaal zwart. Ik draag hem nu een maand maar het is niet meer om aan te zien

Snel geleverd en mooi hangertje

Mooi sieraad ontvangen

Dit is mijn eerste bestelling en meteen goed. Geweldig, hoe mooi hij gegraveerd is. En de breedte van de ring past precies bij de persoon voor wie hij bestemd is.

Snelle levering en ketting voldoet aan omschrijving. Niks op aan te merken!

Ok maar kon beter

Vlot en snel geleverd maar ziet er toch net iets minder mooi uit dan op de website. Ik ga het wel dragen :)

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE