Filter

Supermooi en goed verpakt

Helemaal blij met het resultaat!

Goed tevreden! Klantenservice zeer netjes! Er moest nog wat aangepast worden aan de bestelling en dit kon allemaal zonder problemen! Eindresultaat ook heel netjes! Top!

Snelle levering en prachtig sieraad

Mooie kwaliteit ketting en snelle levering

super

Mijn nicht was er heel blij mee en op tijd geleverd .

Goed en mooi product

Ziet er mooi en goed uit. Goede kwaliteit. Naamketting snel geleverd. Had wel optie snel verzenden gekozen.

Ik ben blij dat het teveel betaalde teruggestort is,goede service,groet ria veldkamp

Prachtig

Wij hebben een vingerafdruk hanger laten maken en deze is prachtig. Wat vooral heel goed is, dat is dat wij van tevoren een voorbeeld toegezonden kregen via de mail en wij daar zelf een akkoord voor konden geven. Geweldig gedaan. 10+

Alles perfect gegaan

Het is goed geregeld en alles maar wens

In een woord goed.

geweldig

snel vriendelijk en begripvol.

Top product en snelle levering

Voldoende

Snelle levering. Hij zag er prachtig uit. Ik vond alleen de letters wel heel erg klein. Die hadden wel een slagje groter gekunnen. Zoals op het voorbeeld

echt top geregeld mijn nichtje was er superblij mee en netjes afgeleverd op het adres

super

wat besteld voor mijn nichtje ze was er superblij mee en netjes afgeleverd op het desbetreffende adres.

Goede ervaring

Een mooie hanger besteld en gekregen goede service en snelle levering.

Goede ervaring

Een mooie hanger besteld en gekregen goede service en snelle levering.

Top hoor

Top hoor

Slecht

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen wat heel erg jammer is

Super snelle levering

Super snelle levering niet verwacht binnen paar dagen al binnen tekrijgen. En product ziet er ook super mooi en netjes uit

Fijne samenwerking

Omdat ik iets besteld had waarvan ik later dacht nee ik moet wat anders worden heb ik een mailtje gestuurd naar dit bedrijf en zonder problemen Is Mijn Wens vervuld een goede communicatie en het resultaat is mooi

Fijne samenwerking

Zeer positief en werd snel geleverd. Kwaliteit goed.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE