Filter

Zere positief en werd snel geleverd. Kwaliteit goed.

Zere positief en werd snel geleverd. Kwaliteit goed.

Makkelijk.om te bestellen en binnen 3 werkdagen in huis. Dat was super snel

Mooi werk en goede klantenservice, snelle levering

Fijne website. Ruim assortiment. Bestellen gaat heel makkelijk. Ik heb de vingerafdruk van mijn man laten afdrukken in zilver. Heel mooi geworden. Via de mail krijg je het voorbeeld te zien wijzigingen/wensen worden toegepast. Resultaat heel mooi materiaal goede kwaliteit. Ik ben heel tevreden. Certificaat meegeleverd verpakt in mooie doosjes. Kortom top!!!!

Mooie sieraden

Voor mijn schoondochter kocht ik een ketting met hanger die ik liet graveren. Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd zou worden en het kwam mooi ingepakt keurig op tijd aan. Heel mooi gedaan en een prima prijs voor een zilveren ketting met hanger !

Mooie sieraden

Hele goede service, vriendelijke mensen,wilde een hanger maar bij het een vond ik dit niet mooi,bij het andere vond ik weer iets anders niet goed, ze hebben verschillende proef ontwerpen gemaakt,ondanks mijn veranderingen iedere keer bleven ze vriendelijk en behulpzaam. Daarvoor heel erg bedankt! En nu heb ik een hanger helemaal naar wens..

Goeie kwaliteit en snelle levering.

Goeie kwaliteit en snelle levering.

Geweldige ervaring

Ik heb veel contact gehad omdat ik het een niet mooi vond het andere net niet goed genoeg . Maar bleven vriendelijk en correct en ze hebben een topservice. Ben super blij met het eindresultaat . Bedankt!!

Mooi cadeau

Nvt

Mooie sieraden

Snel geleverd volgens bestelling.

Super mooie ketting gekocht als kado. Korte levertijd en goede kwaliteit. Dankjulliewel!

Lachwekkend

Had een ketting van 35 cm besteld met een naam voor mijn 8 jarige dochter. We ontvingen iets zo groot als een poppen abandje met een mini naampje. Gelijk alles retour gedaan.

Lachwekkend

Super snel bestelt en snel in huis goeie service en ziet eruit als belooft!

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE