Filter

Geen klagen!

Geen klagen!

Fijn dat je niet zelf de afdruk erop moet passen. Ook de mail met voorbeelden is prettig dan kun je je eigen feedback geven. Kortom ik ben héél tevreden.

Is uitstekend

HEEL BLIJ MEE..... Had iets besteld, maar mijn keuze was gewijzigd. Helemaal zonder problemen, met goed communiceren hebben ze mijn volle keuze gemaakt en snel opgestuurd. ECHT EEN AANRADER

Is uitstekend

Mooi product en goed geprijsd

Armbandjes te dun

Ik heb nu voor de derde keer een armbandje gekocht maar telkens breekt get armbandje door midden wat ik erg jammer vind en dat voor 39.95 voor zilver. Vind fit erg jammer misschien de armbandjes Iers dikker maken Gr.mieke schuurmans.

Armbandjes te dun

Armband naar wens

Makkelijk bestellen. Goed geïnformeerd hoe lang de levertijd zou zijn. Keurig verpakt in een mooi doosje.

Veel keus en snelle levering

Bestelling was snel gemaakt en opgestuurd. Prima geregeld.

Mooi product en snelle levering

Betaalt voor iets dat ik niet heb gekregen.

Product zelf is ok, maar ik had betaald voor versnelde levering. Uiteindelijk is het product zelfs later toegekomen dan het zou mogen duren met de normale leveringsmethode. Jammer...

Mooi sieraad en binnen 2 dagen bezorgd

Ik had een 3-tal dezelfde armbanden met gravure besteld voor mijn dochters en mij zelf, alszijnde moeder-dochters kado. Ik koos voor de normale verzend optie , deze is gratis. De armbanden zouden dan binnen. 5-9 dgn bezorgd worden, hetgeen prima was. We hadden de armbanden echter al na 2 dgn al ontvangen, dat ging dus heel vlot, elk in een leuk kado doosje verpakt en met zilver certificaat.

Schitterend

Was een cadeau voor schoondochter Was er heel blij mee

Alleen maar positief!

Duidelijke communicatie, mooi product, snelle levering en heel tevreden.

Nette firma die afspraken na komt en produkt leverd zoals aangegeven.TOP

TOP Nette firma die afspraken na komt en product levert zoals aangegeven. Alles zag er netjes uit. Was een Kleinkinderen hanger van 3 hartjes met de verschillende kleinkinderen namen.

Doen wat ze beloven.

Prima, maar fijn als je weet wanneer een bestelling ongeveer bezorgd gaat worden.

Super snelle levering

Toen ik mijn bestelling deed stond erbij 8 á 9 werkdagen levertijden. Echter had ik mijn bestelling al binnen 4 dagen binnen. Tot mijn verbazing zat er zelfs een echtheids certificaat bij. Deze had ik helemaal niet verwacht en dus een leuke bijkomstigheid. Ben onwijs blij met mijn ketting en zou hier zeker in de toekomst weer bestellen

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE