Filter

Voldoet aan verwachting

Het is altijd afwachten of het zo uitpakt als het voorbeeld,..... ja dus! Nu hopen dat de 'ontvangers' er net zo blij van worden

Snelle levering en ziet er goed uit

Mooie producten tegen scherpe prijs en snelle verzending

Zilveren hanger met handgeschreven gravure besteld. Zeer mooie 925 zilveren hanger met gravure (geen print). Bestellen is zeer makkelijk. Formulier printen, schrijven, inscannen en wachten. Gravure is zeer scherp en een exacte kopie van de ingestuurde scan. Ruimte voor de tekst is zeer ruim. Waar de meeste juweliers slechts 2 of 3 regels geven, is hier ruimte voor veel meer. Optie voor snelle of normale verzending. Normale verzending 8-9 werkdagen, bestaat uit 5 werkdagen productie en 3-4 werkdagen verzending. Hier in 6 werkdagen ontvangen. Verzending gaat dan per brievenbuspost. Prijs is scherp. Vergelijkbaar met prijs bij de gemiddelde juwelier.

Heel mooi en heel snel.

Ik ben heel tevreden, het is zelfs mooier dan verwacht. Ik had het ook zeer snel in huis. Ben er erg blij mee.

Mooi sieraad voor mijn kleine meid.

Makkelijk online te maken.Snelle bezorging.Mooi sieraad.

Snelle en goede service

Had de bestelling al binnen een week ontvangen en het word altijd netjes verpakt bezorgd

Fijn geholpen bij klantenservice

Super leuke ketting

Super leuke ketting voor een mooie prijs.

Snelle levering, fijne klantenservice.

Alleen maar een fijne site, die hun beloften nakomen...

TOP!

Fijn dat er nog een tussenstap in zit ter controle voor tevredenheid. Helaas is de goudprijs zo hoog. Prijs zou ik zilver kiezen maar vind mijzelf er flets door worden. Service is top!

Top!!

Top, snel geleverd. Nog mooier en groter dan op de foto

Top! Alleen maat van ring niet

De maat van de ring had ik opgemeten maar was helaas veel te groot. Voor de rest was her snelle levering zou 8 tot 9 dagen duren en was binnen 3 dagen in huis.

Heel snel binnen en mooi wat ie is geweldig ketting met 2 hartjes en de namen van mijn overleden kindjes (hondjes)

Er was een naam vergeten op de ketting. Kan gebeuren, kon het gelijk terug sturen en had de ketting weer heel snel terug. Top!

Wou graag een sterretje achter de naam geen probleem en mooi gegraveerd

geweldig

mooie hanger. snelle levering. in een mooi doosje.

Dit was de 2e keer dat ik een sieraad bij Names4ever heb besteld. Het was beide keren mooier dan het op de website uitziet, ongecompliceerd te bestellen, snel in huis: Top!

super snel, netjes

Product zeer snel ontvangen met gewone post. Product voldeed aan verwachtingen.

Snelle en goede service.

Klantvriendelijk gericht.

Klantvriendelijk en vlotte levering.

Snelle levering , geen fouten en alles was prima

Goed opgelost

Na 2x het verkeerde hangertje te hebben ontvangen. Was 3x scheepsrecht. Precies zo als ik het wilde en daar ben ik heel blij mee. Dank u wel. Ik wilde de vorige review verwijderen, maar dat lukte mij niet. Sorry

Ik vind mijn ketting (hanger ) tegen vallen. Vind het te klein.

Mijn bestelling was heel snel binnen

Artikel naar wens en snel geleverd.

Mooie producten

Snelle en keurige levering