Filter

Prachtig

Ben superblij met me aankoop, dit is de 2e keer en zal niet de laatste keer zijn. Vind dat je voor relatief weinig geld toch een super mooi sieraad kan kopen bij names4ever.dus niet twijfelen gewoon proberen je zal er geen spijt van krijgen .( ik had de stalen rvs ring 8mm gegraveerd genomen)

Zeer snel geleverd

Eerst wel blij,maar later bleek het toch te poreus gemaakt te zijn.Zeker voor een kinderketting zou het steviger moeten.Die van ons was snel stuk.Wel netjes een nieuwe gehad,maar niet verbeterd. Dus nu is het weer afwachten hoe snel het weer stuk gaat....

Geweldige service!

Ze doen er alles aan om je bestelling helemaal naar je zin te maken

vlugge bezorging

heel tevreden van de vlugge levering

Mooi gegraveerd hangertje

Zoals bij eerdere bestellingen was ook dit hangertje mooi gegraveerd, feestelijk ingepakt en binnen 2 dagen bezorgd

Tegenvallend resultaat

Wij hebben ringen besteld met vingerafdruk Op de foto is de vingerafdruk donker tot bijna zwart, in t echt is de afdruk gewoon zilver kleurig valt dus weg in de zilveren ring Bovendien is een afdruk onherkenbaar. Ook is er 1 ring te klein Maar dat hebben we thuis zelf gemeten en doorgeven. Wij hebben helaas niks aan de ringen die we ontvangen hebben. Communicatie in het prosses was is goed en snel. maar zoals gezegd de ringen zijn niet zoals op die foto waarop ik akkoord heb gegeven.

Goed zoals beloofd

2 handbal hangers besteld. Sneller geleverd dan voorgesteld en exact zoals afgebeeld. prima service.

Goede en snelle service

Erg mooi kettinkje met naam. Ook erg snelle service. Had m nodig voor verjaardag en werd met 2 dagen al verstuurd. Zeer tevreden.

Reageren snel, maken een voorbeeld als je het anders wilt. Snel Verzonden. Vriendin was er blij mee hoe het eruit zag en draagt hem nu elke dag.

Fantastisch en snel

Enorm mooie ketting besteld, al geleverd ruim binnen de aangegeven tijd. En de ketting is prachtig.

Goede en snelle levering

Zeer snelle en goede levering ook nadat ik klantenservice gebeld had om mijn bestelling compleet te maken

Prutswerk

Op de foto zag het zo mooi degelijk uit, maar het was dun plat metaaltje. Op de gene van de foto was een tekst, love courage, maar die ik ontving was niks en de naam nog niet eens te lezen. Klantservice gebeld en moest een email sturen. Email wordt niet beantwoord.

Voldoet aan verwachting

Vlotte en correcte verzending

Prachtige ketting, heel blij mee.

Erg mooi en snelle levering.

Zussen armbandje

Zussen armbandjes gekocht, helaas erg snel kapot gegaan.. nu weer nieuwe gekocht, mooi, netjes verpakt prijs was wat aan de hoge kant. Hopen dat ze nu heel blijven.

Leuk

Leuk

mooi

helaas beshadigd....

Makkelijk en snel

Iets bestellen viel reuze mee,werd goed geïnformeerd over het te bestellen product. Zoals wat je besteld had ,hoe ver het in behandeling was en wanneer het verstuurd werd. Top ervaring

Makkelijk besteld, snel geleverd en mooi resultaat.

Bestellen van de naamhangertjes was zo gedaan. Vervolgens werd ik per mail netjes geïnformeerd over de verzending. In een paar dagen had ik ze in huis. De hangertjes zien en mooi uit en zaten in een leuk cadeau doosje met echtheidscertificaat. Zeer tevreden.

SUPER !!!!!!!!!!

Prima ervaring, niets dan lof. Levertijd snel, de producten zijn alles wat we wensten`... Alle lof voor Names4ever

Prima service en snelle levering

Zie hierboven

Goed geregeld

Alles perfect geregeld, en een snelle levering.

Blij mee!

Groot assortiment aan bedels voor mijn jasseron armband. Fijn de snelle en gratis levering!

Mijn bestelling werd correct en snel afgehandeld. Tevreden met het resultaat

Super blij mee :)

Wauw, een snelle verzending van een prachtige rind met de namen van mijn kinderen aan de buitenkant. de ring is echt super mooi, , en dat voor een hele nette prijs. Ik ben er heel blij mee

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE