Filter

Niet duur en snel geleverd!

Mijn kleindochter was blij met haar kettinkje. Goede bezorging mooi verpakt en op tijd klaar .chapeu

Super snelle service

Ik heb 2 ringen besteld,na 2 dagen al in huis. Super snelle levering,mooie site. Ga zeker meer bestellen.

Ik kan maar 1 ding zeggen. Ze zijn fantastisch..mooie produkten hele snelle verzending. TOP

Prima service, vriendelijke klantenservice. Ik wilde qua gravure net iets anders. Was geen probleem. Snel gemaakt, snel geleverd en exact zoals ik het bedoelde gemaakt!

Mooie hanger. Ziet eruit als op de website.

Weg twijfel!!

Ik was eerst een beetje sceptisch, maar dat hebben ze echt weg genomen. Goede service (telefonisch ) geen afwimpel systeem, en natuurlijk het product.. dat is ook nog eens zoals het beschreven stond. mijn lieve vrouw is er erg blij mee..

Mijn sieraad kwam sneller dan was aangegeven. Het armbandje zat in een schattig doosje, goed en netjes verpakt

Na telefonisch contact heb ik de bestelling geplaatst. Het geleverde heeft mijn verwachtingen ver overtroffen. De service, de levering en het geleverde zijn heel goed.

slechte sierade

Had een hanger gekocht van 90 euro met de hand en voet afdruk van me pas geboren dochter binnen een maand was het laagje zilver er af onderstaande was hun reactie We kunnen kosteloos de hanger voor u schoonmaken. Hierdoor ziet de hanger er als nieuw uit. Alleen is de kans groot dat de hanger opnieuw verkleurt. We kunnen de hanger ook rodineren. Hierdoor heeft de hanger een beschermlaag. Hier vragen we wel € 20,- voor. Ze kunnen voor 20 extra wel goeie en mooie sieraden leveren. Zet dat er dan gelijk bij voordat een klant sierade van 90 euro besteld en dan nu weer terug kan sturen om te laten rodineren

Product is wat ik verwachtte

Product is wat ik hoopte

Redelijk

Ik vind het hangertje en de inscriptie nogal klein.

Super blij

Mijn ring was al snel binnen gekomen En hij pas precies, ik ben super blij met deze ring weer een mooie herinnering erbij

Goed en snel

Prima, alleen bij het adres van diegene voor wie het kado bestemd was stond mijn eigen naam en niet dat van mijn vriendin. Dit kreeg ik niet veranderd. Track and trace vergeten aan te klikken en kon niet zien dat het bezorgd was

Perfecte service en heel snel. Mooie prijs kwaliteit verhouding.

Niets op aan te merken!

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle duidelijke en vriendelijke service! Kortom, niets op aan te merken!

Snel en mooi

Mooie hanger, precies als verwacht. Snelle levering.

Perfect!

Mooi product, snelle levering en vriendelijke klantenservice!

Super snel En veel mooier in het echt als op de foto. Hartstikke bedank we zijn er super blij mee.

Precies wat ik hoopte

Dank je wel, heel blij mee. Mooie kwaliteit.

Alles klopte, ook mijn aanpassing, na het toezenden van de gravure per email, werd foutloos verwerkt. Toezending keurig op tijd

Super.

Super mooi medalion geworden. Ik had de ketting zelf verkeerd gemeten en dus verkeerd besteld. Dit naar een belletje super netjes opgelost.

Ketting

Ketting is verkleurt hoort niet

Mooi kado

Snelle levering, kind blij