Filter

Helemaal super en ook nog mooi ingepakt

Fijne klantenservice

Een bestelling gedaan waarbij ik iets afwijkends wilde. Prima geholpen en snelle levering.

Snel geleverd en naar volle tevredenheid

De plaatjes beschadigen erg snel

Na een avond de armbandjes gedragen te hebben waren de plaatjes al beschadigd.. ook de armband sluitingen zijn niet echt van kwaliteit en gaan snel stuk. En ben je dus je armband verloren..

Super goed ‘

Mooie ketting besteld , snelle Levering en ben er super blij mee!

Een hele prettige ervaring

Wij hebben een paar hangers met vingerafdruk laten maken en de communicatie hierover was erg fijn. Je krijgt netjes een voorbeeld hoe het eruit komt te zien. Super!

Leuke ketting voor mijn dochter

De ketting is mooi. Snel geleverd en in een leuk doosje

Erg tevreden en snelle levering

Het plaatje wat ik had besteld was iets dunner dan ik had verwacht, maar desalniettemin tevreden over de snelheid en kwaliteit.

Mooi en snel geleverd

Snelle levering van een uitstekend product

Ik betaalde iets extra om mijn bestelling op tijd te ontvangen. Het product was precies zoals op de site afgebeeld. Daarbij was de bestelling verpakt in een mooi doosje. Pre was ook dat het brievenbuspost was zodat je er net voor thuis hoeft te blijven .

Super snel en mooi geleverd

Alles is top gegaan,snel en een mooie kinderketting geleverd gekregen.

Heel erg blij mee!

Ik had een mooi hangertje besteld met de naam van mijn overleden hondje. Op de website staat dat het 8 tot 9 dagen kon duren maar ik had het al binnen 3 dagen in huis. Je wordt bij iedere stap op de hoogte gehouden en het werd geleverd in een heel mooi doosje. Heel erg blij met dit mooie aandenken aan mijn liefste Bodhi

Super goede service

Ik had een communieketting voor onze zoon besteld. Deze was in een mooi doosje geleverd en onze super vond dit een hele mooie ketting.. Na ca 1 uurtje te hebben gedragen brak helas de ketting tijdens het rennen. Gemaild naar Names4Ever met uitleg en foto en men stuurde ons meteen zonder gedoe een nieuwe ketting op. Dat is pas Top Service!

Slecht

Ring veroorzaakt allergie en slaat groen uit. Ring is naar mijn idee niet echt zilver. Ook het zilvermerk 925 staat niet in de ring.

Snel geleverd en leuk verpakt

Ik had een vraag over t armbandje en kreeg netjes de vlge dag al antwoord. En zou 8à9 werkdgn duren was er binnen 4 dgn al. En het armbandje met naam ziet er mooi uit, bedeltje na mijn vraag vast gesoldeerd. Top!

Mooi product

Snel geleverd, goede prijs

Zeer snel geleverd

Ik had de ketting nodig voor de 1ste communie van mijn kleindochter. Heb het met expresslevering laten bezorgen en als mededeling erbij gezet wanneer ik het nodig had. Was zelf wat laat met bestellen maar had het gelukkig keurig op tijd binnen. Vond zelf alleen de gravering nogal klein en moest moeite doen om de naam te lezen

Een mooi sieraad van goed kwaliteit

Perfect en prachtig!

Snelle levering, prachtig product!!

super mooi product...snelle levering

Wederom een snelle levering van een goed product.

Mooi armbandje

Ik had een armbandje besteld, het is snel geleverd en ziet er mooi uit! Ook de communicatie via email was duidelijk.

Geweldige snelle service.

Mijn bestelde artikelen heb ik erg snel en netjes verpakt ontvangen.

Leuk, makkelijk ,vlot

Een leuke site waar kiezen en kopen best makkelijk is. De levertijd was kort en de bezorging vlot..

Bestelling helemaal naar wens!

Lang gezocht nr geschenkje en bij 'Names4ever' gevonden! Ruim en mooi aanbod. Bestelling beantwoordde aan verwachting. Netjes en op tijd geleverd.

Mooi bedeltje

Mooi bedeltje en ruim op tijd geleverd

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE