Filter

Mooi bedeltje

Mooi bedeltje en ruim op tijd geleverd

Goed,betaalbaar,snel

Mooie leuke dingen die betaalbaar zijn ,snel geleverd en duidelijke beschrijvingen

Snelle levering en prima product.

Mooi en blij met wat ik besteld heb,binnen 3 dagen al binnen en iemand heel blij mee kunnen maken.

Valt tegen

Valt tegen voor dat geld had ik wel verwacht dat het wat dikker was en het kettinkje wat langer was en ook wat dikker

Gemakkelijk samen te stellen. Snelle verwerking en verzending. Mooi product!

Super snel en heel mooi

super

snel en erg mooi

Super mooi!

Als je iets wilt laten maken van iets wat je nog hebt van je dierbaren wil je gewoon dat het netjes en mooi wordt gedaan, bij names4ever hebben ze het super mooi verwerkt! Onze dank is groot!

Goede service, snelle levering, leuk verpakt

Mooie infinity armband gekocht met namen erin gegraveerd

Snelle en keurige levering. Gravering is heel mooi van het hangertje.

Goede service! Onmiddellijk in actie geschoten om alles naar wens in orde te maken. Correcte rechtzetting en snelle service!

Prachtig sieraad op tijd geleverd

Mooie levensboom uitgezocht, tekst erin laten graveren. Ziet er prachtig uit en ook nog eens in een leuk doosje verpakt.

Snel en netjes

Gouden ketting en hanger besteld waar ik op zich tevreden mee ben. Het is wat ik heb besteld. Maar eenmaal in handen is de ketting fijntjes en het plaatje heel klein, meer een damesketting dan één voor heren. Sieradendoosje stelt niet veel voor, van bruin papier. Voor een dergelijk groot bedrag had ik iets anders van 'prachtig' verwacht. Al met al krijg je wat je besteld maar doet het allemaal iets af aan de verwachting, die toch wordt gewekt door de website.

Snel en heel mooi

Heel mooi resultaat en snel geleverd

Vriendelijk, reageren snel en snel verzonden. Kon niet beter. Bedankt

Snelle levering en goede service

Snel en goed!

Werd snel geleverd en goede prijs/kwaliteit verhouding. Dank!

ik had een verkeerde datum laten graveren. Mijn fout en kreeg behoorlijke korting op een nieuwe ketting. De levering was snel.

Kado voor eerste comunnie kwam mooi op tijd

Ik was zeer aangenaam verrast door de snelheid v levering ook al was dit een op maat gemaakt artikel. Zeer tevreden!

Snelle levering, snelle reactie

Direct mailtje gehad en snel geregeld. Erg mooi gedaan,mijn moeder was er superblij mee :) Snelle levering!

Was sneller dan gezegd was

Het is allemaal goed gegaan

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE