Filter

Vlotte levering

Nvt

Origineel babyarmbandje

Mooi naamarmbandje, origineel ontwerp, snelle levering.

Naam ketting ziet er mooi uit en snel bezorgd

Snelle bezorging, product zoals omschreven

product voldeed prima aan mijn verwachting

Product is netjes geleverd binnen zeer korte tijd. Mijn vrouw is her heel blij mee.. ;-)

Prachtige ring en kwaliteit waarbij de naam op een mooie sierlijke manier naar voren komt.

Keurig en snel bezorgt!

Mooie ketting met nette gravering en boven verwachting een snelle levering.

mooi, goed afgewerkt

Heel blij ben ik met de beide hangers met namen. De ontvangers zijn er ook erg content mee

super service

resultaat was prachtig.

Goed gegaan, mooi cadeau

Goed gegaan, mooi cadeau

Erg blij mee

Ik had een goud hartje hangertje besteld met tekst en de vingerafdruk van mijn moeder en op de achterkant haar geboorte en overlijdensdatum, zo mooi,ben er erg blij mee....

Voor het eerst iets besteld en alles naar tevredenheid gegaan !!

I ordered 2nd time

When the product is on sale then it’s great i wait again till the bracelet will be cheaper than 49 euro for 29 then I will orders their time I love the products

Mooi maar kan beter

Na het openen van de verpakking bleken er erg veel krassen op de achterkant van het medaillon te zitten. En het is erg jammer dat de zilver code 925 op de voorkant staat boven de gegraveerde text kun je beter op de achterzetten dit ziet er erg vreemd uit. Verder was de levertijd netjes

Prachtig product

Mooi afgewerkt, mooi product

Mooi en duidelijk gegraveerd. Snelle bezorging

goede service bedel valt wel wat tegen

De zilveren bedel valt tegen. De prijsverhouding tot het product vind ik hoog en daarom had ik een dikkere bedel verwacht. Meer body. Dit is een dun plaatje en heeft een goedkope uitstraling.

Top kwalitiet

Geweldige sierraden en geweldig snelle levering

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Wij hebben een prachtige ketting bij Names4ever gekocht waar de ontvanger (onze moeder) ontroerd van was.

heel tevreden over het artikel en de bezorging

zie boven

Veel keus, snelle levereing

Gewoon goed

Ben er mega blij mee en ziet er mooi uit

Echte aanrader !

Zeer makkelijk te bestellen en zeer mooie fotograveren op hanger en ook nog eens binnen 4 dagen geleverd .

Oke

Ik heb de bestelling snel ontvangen, alleen vindt ik het jammer dat er geen ringen door het gaatje van de hanger zijn geplaatst om de hanger meteen aan een ketting te hangen, ik had hier best voor willen betalen, nu moet ik nog opzoek naar een andere juwelierwinkel om die ringen te plaatsen zodat ik de hanger aan de ketting kan zetten.. de gaten zijn ook niet gelijk geplaatst aan de begin van de naam is de gat hoog bij de N en aan het einde staat het laag bij de e, waardoor de naam niet recht komt te hangen maar schuin. Ik heb het als een cadeau voor me beste vriendin gekocht en moet het haar nog geven, hoop alleen dat zij er wel blij mee is.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE