Filter

Super blij mee!

Hele mooie, stevige ring. Mooi gegraveerd en zeer snel geleverd.

Goede service!

Product besteld en prachtig ontvangen op tijd en volgens verwachting

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

(Dit keer) geen maximale score, aangezien de ringen die ik ca. 10 jaar geleden heb aangeschaft qua gravure netter waren. De tekst is bij die ringen netjes gelijkmatig over de hele omtrek van de ring verdeeld en alle tekens zitten op dezelfde hoogte. Helaas is dat nu minder "strak". Nog steeds prima en misschien had ik het dit keer expliciet moeten vermelden bij de opmerkingen. Vorige keer heb ik dat echter (ook) niet gedaan en was dat blijkbaar standaard.

Binnen de afgesproken tijd verzonden

Heel erg blij en tevreden

Ben er erg blij mee allemaal heel mooi en snel toegezonden

Prachtige kwaliteit en super snel geleverd

Een zilveren ring laten graveren en die werd de volgende dag al gemaakt en op de post gedaan waardoor ik hem op tijd voor Moederdag binnen had. Hij was ook nog eens veel mooier dan verwacht dus ik ben er super blij mee! Alleen jammer dat je geen account kunt aanmaken waardoor je je vorige bestellingen niet kunt inzien (dus ook niet welke maat je de vorige keer ook weer besteld had en of die inderdaad de goede was…. Natuurlijk had ik de papieren factuur niet meer. Dat is het enige verbeterpunt) Dus echt een aanrader!

Mooie Sieraden en snel thuis

Ik heb een mooi sieraad uitgezocht, en de namen erbij gezet Daarna kreeg ik een mail dat ze mijn bestelling hadden ontvangen En nog een mail hoelang het zou duren Maar al met al veel sneller gekregen In een beschermde envelop en mooi verpakt in een doosje Ik pakte mijn sieraad er uit, Het was heel mooi elegant en een zeer fijne mooie armband. Ik heb heb omgedaan en kreeg allemaal complimentjes

2 sieraden besteld,allebei weer prachtig mooi verpakt in luxe doosjes. Erg blij mee

Snel geleverd en keurig verpakt

mooi hangertje

ik bestelde een hangertje met ketting voor mijn schoondochter. Daarop de namen van haar kinderen. Het is erg mooi gemaakt en prima snel geleverd.

Mooi product

Snel geleverd, had ook niet verwacht dat er een echtheid certificaat bij zat. Super blij met mijn aankoop!

Goede service en kwaliteit

Verder keurig geleverd, ziet er erg goed uit en snelle reactie met zelfs een voorbeeld om goed te keuren

Super tevreden

Ik wilde een bestelling doen, maar dat lukte niet. Via mail en telefonisch vriendelijk te woord gestaan en een linkje gekregen zodat ik toch een bestelling kon plaatsen. Binnen 4 dagen was de bestelling al binnen. Ik ben super tervreden met het mooie en snelle resultaat

Erg goed.

Vriendelijk en behulpzaam personeel en een prachtig sierraad gekregen.

ZEER Ontevreden

Bestelling ruim van te voren geplaats maar biet ontvangen. Paar keer gebeld en dit aangegeven maar ik moest wachten. Uiteindelijk toch niet ontvangen en dus heb ik nu niet de cadeau die ik wens te hebben. Zeer zeer ontevreden.

De armband is precies zoals verwacht en was supersnel geleverd. Heel tevreden.

Ik koop vaker bij jullie. Altijd kwalitatief goed product. Snelle levering.

Goede service & snelle levering

Goede service, nog even contact gehad ivm het goed doorkomen van de naam en teken, heel snel antwoord gehad en mijn bestelling had ik heel snel in huis. Super mooi gegraveerd. Top ervaring!

Armband besteld, ziet er super mooi uit, zijn er erg blij mee! Bedankt

Keurig gedaan en mooie hanger

Mooie hanger namen er netjes in gegraveerd

Mooie sieraden

Tweede keer er wat besteld. Mooie sieraden en goede bezorging. Ik ben er tevreden over en os voor herhaling vatbaar.

heel goed bedrijf

Een prima bedrijf,toppie en een goede service

Super mooi armbandje besteld voor mijn moeder

Mooi armbandje gekocht binnen een paar dagen al in huis en super mooi geworden

Super en snel binnen

Snel binnen en ziet super uit

Binnen 4 dagen geleverd! En erg mooi!

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE