Filter

zeer goede service

Voor mijn kleinkinderen twee kettinkjes besteld met hanger met naam en datum . Na een weekje kwamen ze aan en zagen er prima uit.

een aanrader voor iedereen.

allereerst betrouwbare website! zeer vriendelijk en professioneel personeel. uitstekende service, snelle levering, en mooie betaalbare produkten! ik zou er zo weer bestellen. echte aanrader.

Goede kwaliteit

Mooie ketting. Mijn zoon is er erg blij mee..

Vlot en correct

Zeer goede ervaring met mijn bestelling en zeer vlotte levering thuis.

Mooie ketting

Mooi klavertje 4, namen zijn minder zichtbaar, maar wel een sieraad

Mooi sieraad, best snel geleverd

Mijn sieraad zag er helemaal naar mijn wens uit. Netjes verpakt, snelle levering. Voor een goede prijs.

mooi en snel

handige site, mooi en snel geleverd

geweldig

zeer snellle levrering en ketting was heel goed verpakt

Prachtig juweel

Zoals verwacht. Snelle verzending en correcte levering

Snel

Wat ik had besteld kwam binnen de dagen al binnen wat er voor stond het was een snelle levering

Perfect!

Mijn bestelling ging veel sneller dan verwacht.

Snelle levering, matige kwaliteit

Prima website, intuïtief en wat je zoekt is gemakkelijk gevonden. Bestellen ging ook gemakkelijk en het personaliseren van een communie sieraad is een leuke aanvulling. Communicatie na bestellen is ook perfect. Je krijgt netjes mails over dat de bestelling ontvangen is, vervolgens dat ze het gaan vervaardigen en hoe lang dat ongeveer duurt. Daarna dat het is verzonden en hoe lang dat ongeveer duurt. Ons sieraad was binnen een week binnen. Absoluut fijn! Helaas is het sieraad zelf van dusdanige kwaliteit dat je het gemakkelijk kan buigen. En omdat het een kindersieraad is kan je dus al voorspellen dat het zo kapot zal zijn. Het is een dun flumsig kruisje, wat er verder knap uitziet en netjes gegraveerd is. De ketting die we erbij besteld hebben is ook prima. Het kruisje zelf is helaas ondermaats. Ik zou dit alleen aanbevelen aan mensen die hele rustige kinderen hebben, of die het kruisje ergens bewaren tot een latere leeftijd bijvoorbeeld.

Mijn dochter wilde graag een hanger met vingerafdruk van opa, hij is zo mooi geworden echt top dank je wel

Is uistekend !! Ik ben geen online koopster Maar dit was zo makkelijk en een hele snelle levering

Pakketje was zeer snel geleverd

Mijn bestelling was binnen een week gemaakt en geleverd aan huis. Zeer positieve ervaring mee en goede kwaliteit.

Prettig contact , snelle verzending , mooi profijt!

Snelle verzending en mooi product !

Snel

Product snel en zeer mooi

De ketting was mooi gemaakt. Ik weet bijna zeker dat mijn kleindochter zondag op haar verjaardag er heel blij mee is.

je krijgt wat je besteld

snelle levering perfect

Snel en netjes geregeld

Helemaal volgens wens gemaakt.

Snelle levering. Mooi als een cadeautje verzonden.

Prachtige gedenksieraad en snelle levering, zeer tevreden.

Geweldig.

Goede, snelle levering.

mooi maar klein

Mooi, snel geleverd maar letters van namen moeilijk leesbaar, nogal klein

Geweldige service!

Fijn dat ze mijn wensen nog konden aanpassen en dat ze een voorbeeld konden laten zien

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE