Filter

Goede communicatie. Keurig verpakt en verzorgt. Binnen de afgesproken tijd geleverd.

Valt wat tegen

Het armbandje en dan met name de gegraveerde naam is niet echt geweldig. Maar goed eigen schuld. Had beter naar juwelier kunnen gaan.

Hele mooie ketting en super snel bezorgd (3 werkdagen) top, ben erg tevreden!

In één woord geweldig

De namenketting is geheel op mijn wens. gemaakt. De klant is echt koning en geven prima advies. Zeer service gericht en erg klantvriendelijk.

Bij Names4ever een ring besteld en tekst op laten graveren. Ik ben ontzettend blij. Geweldige ring met prachtige tekst. Mooie stevige ring. Echt een aanrader. Dankjulliewel. Ik kom zeker terug.

Zeer tevreden, vakkundig en snel.

Op zondag besteld en de woensdag in huis. Schitterende ring met herkenbare vingerafdruk. Tussendoor ook nog digitale proefversie. Echt zeer tevreden!

Heel makkelijk

Het was heel makkelijk om te doen en zeker heel mooi en snel Super blij mee

Goede service en snelle levering

Goede service door eerst voorbeelden te sturen.

Erg blij mee

Was de 2 de allebei onze kleinkinderen zijn er blij mee

Fijne correcte en vriendelijke service.

Voor mijn kleindochter een kettinkje besteld wat snel geleverd is. Zelf heb ik het kettinkje nog niet gezien maar ze was er erg blij mee. Dus zeker een aanrader om nog eens te bestellen.

Super!!

Erg blij met de bestelde ketting en hangers met naam die we hebben binnen gekregen voor een mooie prijs. Erg tevreden.

Goed, duidelijk, snelle levering, mooi product

❤️

Netjes en snel geleverd

Oorbellen zijn helaas superdun en blijven letterlijk overal aan vasthangen

Al eerder aankopen gedaan zoals de 14 karaats gouden dubbele/2 naamketting. Hier is me vrouw nog altijd superblij mee en ook echt goede kwaliteit en werd ook veel seller gemaakt en geleerd dan verwacht. Dus kortom super. Daarom dot jaar voor valentine 14 l Karaats gouden letter oorbellen besteld zonder twijfel. Maar helaas heel erg tegen gevallen Oorbellen sluiten lastig letters blijven echt steeds halen aan sjaals kleding haar en noem maar op. En zelfs omdat de oorbellen lastig sluiten al buiten een letter gevallen.gelukkig terug gevonden. Zou een betere kwaliteit oorbel moeten zijn want zijn echt super super fun.

Klantvriendelijk

Heel goed. Volgens beloftes

Ziet er heel mooi uit. Kadootje voor mn dochter.die is er heel blij mee.

Goeie kwaliteit

Snelle service En goeie kwaliteit

zeer slecht ze laten je extra betalen voor het produceren van een sieraad

beste mensen let op dit bedrijf laat je extra betalen voor de dienst van een versnelde levering en productie tijd. maar je product is na 1,5 week nog niet verzonden of geproduceerd dit terwijl ze adverteren met een termijn van 3 a 5 werkdagen. als je dan de bestelling wilt annuleren sturen ze daar geen bevestiging over, en doen erg vaag over hoe en waneer er wordt terug betaald ook dit duurt nu al ruim 5 werkdagen. als je dan belt zijn de mensen die je te woord staan nog eens onbeschoft ook. aanraden nee kijk liever verder naar een webwinkel die wel betrouwbaar is.

Prachtig werk geleverd en werd binnen 3 dagen gestuurd.

Het bestelde binnen de termijn naar tevredenheid ontvangen.

Overzichtelijke website met aantrekkelijke prijzen. Bestellen en betalen gaat makkelijk. Communicatie over bestelling is goed. Je bestelling wordt keurig verpakt binnen de aangegeven tijd bezorgd.

Fijne webshop voor naamkettingen?

Ik had een ketting besteld op naam met snelle levering. Het was binnen de tijd binnengekomen en ondertussen via de mail te horen gekregen hoe ver mijn bestelling was. Ketting zag er mooi uit en de kwaliteit zag er ook goed uit. Qua prijs en kwaliteit was het top. Zeker een aanrader!

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Snelle en nette levering Zeer mooie kwaliteit, erg blij met het resultaat Namen heel mooi gegraveerd

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE