Filter

Super snel dank je wel

Goede service en snelle levering

Het hangertje was snel in huis. Helaas was het steentje van het hangertje gevallen, maar deze is zeer snel weer gerepareerd. Zeer tevreden over de snelle service.

Mooi product, scherpe prijs, goede communicatie, snelle verwerking. Knap!

Buiten het feit dat ik erg blij ben met mijn nieuwe gepersonaliseerde ketting ben ik ook onder de indruk van hoe snel het proces is verlopen. Ik kreeg mijn ketting binnen slechts enkele dagen thuis. Super content met deze service. En de ketting is top. Helemaal naar wens

Goede kwaliteit en snelle levering tevreden met mijn bestelling

Jammer

Een ketting besteld als cadeau voor mijn zus. Helaas bleek bij het openmaken van het pakketje dat er allemaal krassen op het naamplaatje zaten. Deze nog weg proberen te poetsen, maar dit is niet gelukt. Erg jammer..

Snelle service, mooie bewerking. Zeer tevreden.

Alles was perfect

Mijn ervaring is dat alles heel netjes en snel geleverd wordt en dat er ook snel gereageerd wordt als je iets vraagt en heel mijn bestelling was netjes verpakt ik raad het iedereen aan om hier te bestellen

goede service, was erg snel binnen

Mooie sieraden.

Mooie sieraden, snelle levering en sieraden met inscriptie zijn mooi uitgevoerd.

Snelle levering goed product

Super top!

Hele fijne website voor leuke betaalbare artikelen. Woensdags besteld,stond bij 8-9 dagen levertijd,maar het was er al met 3 dagen! Raad het zeker aan.

Prima, maar kan beter

Munt met gravering in eigen handschrift besteld. Tof dat dat kan. Handschrift is amper te lezen zo dun, enkel vanuit de juiste hoek. Teleurstellend wat dat betreft, mist zijn doel. Er is ook géén foto van het product beschikbaar, en de getoonde afbeelding lijkt niet echt op wat je krijgt. Kan beter. Klantenservice (vooraf) was netjes.

Super blij ermee

GEWELDIG, FANTASTISCH, PERFECT!!!

Ik wilde de namen van mijn drie kleinkinderen op1 graveerplaatje. Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice is mij verteld dat dat mogelijk was en gaven ze gelijk advies hoe ik het dan kon bestellen. Na 5 dagen viel het naamplaatje in de bus en het resultaat overtrof al mijn verwachtingen! Supermooi, fantastisch en perfect. Ik heb het plaatje om gedaan en daarna niet meer af. Wat ben ik er blij mee, wat is het supermooi geworden! Dank jullie wel.

geweldig

super mooie hanger besteld, en zeer snel binnen, super

Levering was sneller dan verwacht, er stond 8 dagen had hem binnen met 3 dagen. Mooi gegraveerde hanger, ketting ook top. Super tevreden.

Alles heel mooi geschreven en ontzettend snel binnen.was ik heel blij mee was voor mijn kleindochter haar verjaardag

Snelle levering en mooie kwaliteit

Mijn kat is pas geleden komen te overlijden plotseling, dus wilde ik een aandenken. Ik vond een hele mooie hartvormige hanger met de vorm van een kattenkopje er in, waar ik de naam van mijn kat heb in laten graferen. Op de site stond 8 tot 9 dagen productie + verzendtijd, maar ik kreeg het al na 3 a 4 dagen binnen! Het komt netjes in een bubbel enveloppe en de ketting zelf in een chique doosje. Nu draag ik mijn kat elke dag bij me doormiddel van de prachtige ketting ♡ Ik heb niks te klagen of op te merken! Super tevreden.

Heel mooi sieraad voor niet al te duur

Snelle verzending en mooi sieraad voor niet al te duur

Snelle levering, goed product

Voldoet in alle opzichten aan de verwachtingen

Mijn ervaring is heel positief. Ben dik tevreden over het artikel en ook over de snelle levering.

zeer tevreden

Mooie hanger op tijd ontvangen. Leuk ingepakt

klantvriendelijk

site werkt fijne ben en de uitleg is duidelijk. zonder problemen bestellen en goede controle dat je geen fouten maakt

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE