Filter

klantvriendelijk

site werkt fijne ben en de uitleg is duidelijk. zonder problemen bestellen en goede controle dat je geen fouten maakt

Duidelijke website, mooie uitvoering

Gekozen voor een dubbel ring met daarin een hart van twee vingerafdrukken. Woody in bevestiging gevraagd die het ontwerp toe te sturen. Resultaat is erg aantrekkelijk en mooiste delen van de vingerafdrukken zijn gebruikt.

Nou mijn ervaring was heel van fantastisch Ik vond de levering ook snel

Super mooi

Heel mooi, dacht alleen dat verjaardags verpakking iets mooier zou zijn.

dikke duim

Goede service goede kwaliteit vriendelijke personeel snel geleverd helemaal prima dus ik raad dit bedrijf zeker aan.

Netjes, heel snel bezorgt. Prijs/ kwaliteit verhouding is goed

Sterrenbeeld hanger besteld, erg mooi werd sneller geleverd dan verwacht. Mooie verpakking. Dochter erg blij mee voor haar verjaardag

Super!!!

Prachtige sierraden en snelle levering!!!!

Bestelde artikelen

De dieren ketting hangers Zijn precies zoals ik ze had ontworpen Op de site. Het enige minpuntje is dat de Verzendkosten er later bij komt te Staan waardoor het uiteindelijk toch wat Duurder uitvalt dan je denkt.

Precies zo als omschreven

Mooi product, snel geleverd

Uitstekend!

Het was allemaal binnen no time in huis. Product zelf is precies zoals omschreven.

Erg mooi.

Het hartje mocht wel iets dikker zijn, zodat je de namen beter kunt lezen. Maar ben toch tevreden. Zat ook een mooi ketting bij.

Gekregen wat we besteld hebben, snelle verzending

In een woord: top! Netjes verpakt en super mooi doosje.

Besteld vingerafdruk op hanger. Vooraf werd netjes gevraagd of de afbeelding goed was. Nadien werd er geneld dat hij verstuurd werd en tot mijn verbazing was jij er een dag later al. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super mooi sieraad

Mooi sieraad en een hele snelle levering! Echt heel blij mee

Ik had er meer van verwacht

Mannen armband besteld met de namen van onze kids. Had net zo goed een vrouwen bandje kunnen zijn. Leek op de foto mooi grove armband, was uiteindelijk een dunne armband. Niet erg mannelijk. Voor die 190 euro erg teleurstellend.

Teleurgesteld veel betaalt en dan mag je nie kiezen waar de naam.komt

De ketting was mooi maar heel jammer dat je niet zelf mag kiezen waar de naam mag komen zOnder exstra te betalen voor al omdat er al betaalt was voor graveren en de name voor de rest een mooie ketting

Correcte en snelle verwerking

Prima bedrijf. Kreeg nadat de betaling niet goed was verwerkt netjes bericht en gelegenheid de opdracht alsnog af te ronden.

Zoals altijd goede service en snelle bezorging

Zeer snelle levering en prachtig resultaat!

Goede service. Mooie ring.

Snel en heel mooi

Heel mooie ketting voor kleindochter, en geleverd binnen een week

Snelle levering, mooi product

Goed, snel en netjes

Erg tevreden

Super service!

Bedankt voor de snelle levering en het inspringen op mijn wensen! Heel blij mee!

De bestelling is goed gegaan en sneller binnen da verwacht

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE