Filter

Bijna perfect

Goede kwaliteit alleen het graveren kwam niet precies aan de andere kant maar is gelukkig niet heel zichtbaar maar voor de rest helemaal perfect

Prachtige ketting

Prachtige ketting, zó blij mee.

Slechte kwaliteit

Na 1 week is de hanger dof en de gravering verkleurd. Voor de prijs had ik een betere kwaliteit gewenst

Is een goede ervaring

Is snel geleverd in een mooie staat alles is goed geregeld

Super geregeld

Super geregeld, goed op de hoogte gehouden.

Verkeerde pakket

Ik heb een ketting besteld die is vervolgens bij iemand anders geleverd....nu zou die met snelle post track en tracé op gestuurd worden en vervolgens geen kerst cadeau....bedankt !

Naamketting is erg mooi. Goede en snelle levering.

Zeer snel geleverd en heel mooi!

Ik moet het nog ontvangen

Daarna wil ik gerust opnieuw deze vragen beantwoorden Mvg Jacqueline Winterberg

Mijn bestelling was snel en zorgvuldig, en mooi

Prachtig sieraad en snelle levering

Zo blij met mijn sieraad. Heel mooi en duidelijk leesbaar gegraveerd. Heeft mijn verwachtingen overtroffen. Eerder ontvangen dan op de website staat aangegeven. Tevens een mooie kado-verpakking. Dank, dank, dank.

Stond dat het 8-9 werkdagen zou duren maar was sneller hierdoor optijd voor kerst

Kwaliteit en snelle levering

Makkelijk te bestellen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle verzending

Mooi gegraveerde kettingen besteld

Mooi gegraveerd Snelle levering

Helemaal super best laat besteld toch nog op tijd voor kerst

Levering prima, ring uiteindelijk te groot

Ring te groot en niet massief, uiteindelijk niet naar wens maar geen mogelijkheid om te retourneren.

Top sieraden

Binnen een paar dagen geleverd

Mooi gemaakt precies zoals ik wou en een zeer snelle service

Netjes

Ik vond het net als het vorige pakketje dat het super mooi was ingepakt. Jullie hebben mooie sieraden.

Snel en goed. Bestelde artikelen waren sneller in huis dan verwacht en voldoen geheel aan de verwachtingen.

Super mooi product

Super mooie product en super snelle levering...en zeer netjes verpakt.. Zeker een aanrader..

Snelle levering zelfs voor de kerstdagen . Leuke verpakking Blij met de hanger

Geweldig mooi hangertje

Op de site stond levering binnen 8 a 9 werkdagen maar ik had de grafeerde hangertje al op de 4e werkdag al binnen en dat net een week voor de kerst toppers zijn jullie

Super in alles

Makkelijk bestellen, vlotte levering en ziet er perfect uit

Teleurgesteld

Ik heb vingerafdruk goud armband besteld voor 308 euro. De vingerafdruk is haast niet te zien...zelf onder vergroot glas..! ben best wel heel teleurgesteld. Heel duur voor zo'n kleine gouden ring. Ze hebben de maat van de ring wel aangepast met de maat wat ik wou. Ik zou eigenlijk bij hun andere sieraden meer ga bestellen maar nu ga ik niet meer doen.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE