Filter

Mooie hanger

Vooraf contact gehad met de klantenservice of wat ik in mijn hoofd had mogelijk was. Dit bleek zo te zijn. Helaas was een naam verkeerd gegraveerd maar dit is netjes opgelost en daarna de perfecte hanger gekregen met beide namen van mijn kindjes. Ben er erg blij mee!

Snel en correct bezorgd.

Nette snelle service

Nette snelle service. Binnen 4 a 5 dagen je gegraveerde sieraad binnen. En nog netjes ingepakt

Niet normaal

Had hart naamhanger besteld de ene helft voor me man en 11 helft voor mij kreeg ze binnen heb zitten huilen als een klein kind van kwaadheid de hangertjes,waren piepklein en de naam kon je niet eens lezen omdat het hangertje zo klein w as en daar heb ik 35 euro voor betaald nooit meer bestellen bij jullie sorry Gr ans frederiks

Sterrebeeld hanger zo teer, klein, dun,

Wat heb ik spijt het is een kerstcadeau voor meisje, maar wat een prul spul, echt geen aanrader

Super mooi en goede kwaliteit. Snelle levering in de drukke tijd voor kerst.

Snelle levering wel wat klein

Hele snelle levering en nette sieraden alleen de naam op het armbandje wel wat klein in vergelijking met de grote van het graveer plaatje

Goede service, snel

Krijgt voorbeeld, kan je aangeven of t goed is of anders wilt, met vingerafdruk bij twijfel wordt er gebeld, bij opmerkingen kun je extra wensen doorgeven

Alles correct

Makkelijk bestellen, overzichtelijk en doen wat je aangeeft. Daarnaast snelle levering. Uitstekend!

Goed netjes en snel

Goed netjes en snel.

Vriendelijke klantenservice die me snel heeft geholpen.

Prima.

Ook het telefonische contact was perfect. Tot op heden echt een aanrader.

TOP!.

Klantvriendelijk. Mooi product, leuke verpakking en snelle levering.

Mooi snelle levering perfect

Top !!!

Ben benieuwd, mijn man krijgt hem tweede kerstdag onder de boom

Snelle levering. Mooie producten.

Teleurstelling

Helaas kregen we de armband verkeerd aan elkaar gezet. Dit is wel netjes opgelost. Verder is het een leuk armbandje. Prijzig, maar leuk.

Heel erg goed

Product was snel in huis. Zelfs sneller dan de aangegeven dagen. Heel netjes verpakt en product was precies zoals verwacht. Ben er heel blij mee en zou een volgend sieraad hier zeker weer bestellen

Correct, snel en behulpzaam, tevens duidelijke informatie via de mail.

super goed geholpen

na wat heen en weer gebeld en 2 keer product opgestuurd e hebben is toch nog goed gekomen

Alles heel goed geregeld, was mijn eerste bestelling

Ga zo door!

Een snelle en een mooi sieraad

Verbluffend

Verbluffend hoe mooi en duidelijk de vingerafdruk gegraveerd is,ook heel fijn je eerst een voorbeeld krijgt voordat het daadwerkelijk gemaakt word.

Prima en snel na extra betalen

Waarom veplicht, dit is jammer

Heel fijn

Top, mijn nichtje is er heel blij mee en mooi op tijd.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE