Filter

De ring is prachtig! Het kwam super snel binnen en de gravering zag er super uit. Het kwam ook nog is in een leuke boxje!

Zoals altijd een hele goede en snelle service. Bedankt daarvoor.

Snelle en goede levering

Ik heb het kettingkje met de naam nog sneller als werd aangegeven mogen ontvangen!! Het kettingkje is heel mooi had alleen iets grover mogen zijn ( op de afbeelding stond het kettingkje wat grover afgebeeld!!

Snelle levering prima service!!

Geen aanmerkingen eigenlijk ze hebben gedaan wat beloofd werd ik heb zelf een infinity armband besteld met 2 namen voor mijn partner en ben zeer tevreden!!

zeer tevreden

goede service top kwaliteit

Goede kwaliteit, en uitstekende service!

Toen een schakel van mijn mooie ketting losraakte kon ik deze meteen opsturen. Binnen korte tijd ontving ik een nieuw exemplaar! Geweldige service en bovendien ook erg mooi resultaat.

Ging zeer voorspoedig

Ging goed

Prettig en persoonlijke service

Wij hadden een aantal wensen omtrent verschillende herinneringsieraden. We kregen prettig advies en er werd een voorbeeld per mail verzonden. Zeer tevreden met het eind resultaat.

Er zijn geen enkel opmerkingen

Goede producten en snelle levering.

Inmiddels al meerdere bestellingen gedaan bij deze firma. De diverse producten worden tot nu toe vlot geleverd, ik heb nog nooit een artikel op de laatste leverdag binnen gekregen, altijd eerder. De kwaliteit is voldoende, laatst zag ik een eerder besteld artikel in een zeer keurige juwelierswinkel liggen. Dat zegt wel genoeg dunkt me.

Nvt

Nvt

Heel mooi

Jammer dat hij afgeleverd is buiten iedereen die langsloopt had hem mee kunnen nemen.ketting zelf is mooi afgewerkt

Uitstekend!

Alles is perfect verlopen!

Super snelle afhandeling! Dank je wel voor de top service :)! Tot snel

Het ziet er prachtig uit, mooi gegraveerd. Alleen zie je op de foto er een karabijnslotje aan zitten . Die zat er niet aan.

Snelle levering, mooi sieraad, alleen het graveren is apart, de 3e naam staat contra!

Superieur

Snel verzonden Goed verpakt in leuk geschenkverpakking Boven mijn verwachtingen super mooi Zeker de moeite waard voor die prijs Een echte aanrader

Geweldige service

Enorm fijn en goed geholpen door Cynthia. Dikke dank je wel !

helemaal tevreden

voor de derde keer iets besteld en weer snel ontvangen en super mooi ingepakt. echt een cadeautje.

Geweldig mooi ingepakt

Heel goed en opsturen kreeg ik een e.mailtje als het verzonden was goed tevreden alleen ik had het kettinkje wat langer verwacht en ik kon er niet tegen kreeg uitslag maar voor de rest dik tevreden

Prima maatwerk geleverd

We wilden een hartje dat één naam meer moest bevatten dan de standaard. Dit was geen probleem. Ook een hele vriendelijke klantenservice.

Fantastische

Op tijd ontvangen keurig verpakt erg blij mee goed vergelijkbaar met website

Zeer goed!

Je krijgt precies wat je besteld. Voor deze bestellinghad ik nog een vraag en deze werd netjes en snel beantwoord. Het eindresultaat spreekt voor zich, en ik kan ze dan ook aanbevelen bij iedereen.

Super service en konden maken wat wij wilden

Wij hadden een persoonlijk ontwerp voor een kettinghanger en die konden ze heel mooi voor ons omzetten in een gouden hanger. Goede prijs / kwaliteit.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE