Filter

Echt een mooie ring met gegraveerde namen ben er heel blij mee!

ik heb een mamma super blij gemaakt

Na wat vragen gesteld te hebben via de mail, super netjes antwoord gehad dat mijn wensen geen probleem waren. Al mijn wensen netjes aangegeven bij de opmerking met bestellen en heb precies gekregen waar ik om heb gevraagd. Mijn zoon en ik heb onze mamma super blij gemaakt met een prachtige ketting met zijn naam erop.

Super geholpen met een bedeltje die stuk was gegaan. Heel snel weer een nieuwe gekregen nadat we het kapotte bedeltje hadden retour gestuurd. In 1 woord klasse!!

Blij verrast met hoeveel zorgvuldigheid mijn herinneringsmedaillons waren verpakt. Hoewel de bestelling voor mij zeer emotioneel was leek het wel een cadeautje bij het uitpakken. Dankjewel daarvoor!

Goede service en mooi product.

Na het overlijden van mijn te vroeg geboren zoontjes heb ik een hangertje besteld met hun namen en geboortedata erop. Ondanks de gratis verzendkosten had ik het hangertje heel snel in huis, zodat ik het tijdens de begrafenis al kon dragen. Het hangertje zelf is mooi gegrafeerd en is van goede kwaliteit.

Super mooie armband met de namen van al mijn pleegkindjes! Had geen mooier cadeau kunnen krijgen. Levertijd was ook snel, zelfs naar Frankrijk!

Mooi product

Heel snel geleverd en een mooi product

Zeer goede service

Meerdere keren gemaild, en vrij snel reactie binnen 24 uur. Proefdruk ontvangen en feedback Nadat ik de bestelling had geplaatst werd deze enorm snel geleverd. Top service. Zou zeker nog een keer iets hier bestellen.

Geweldig bedrijf

Heel goed en vriendelijk ik had een fout gemaakt in mijn bestelling kon meteen zonder probleem opgelost worden

Fijn contact. Je mag meedenken. Snelle levering. Mooie ringen

Goede service snelle levering

Goede en snelle levering !

Goede en snelle levering !

Helemaal top

Mooie precies zo als het er uit ziet op plaatje en Snelle levering

heel gave draken hanger

waar voor je geld, ziet er super gaaf uit, snelle verzending, goed verpakt,

mooie

het zag er heel goed het hartje met naam en een snelle levering

Mooi gemaakt

Mooi klavertje4 met de namen er in graveert.

Product en levering zoals het hoort

Product ziet er netjes uit en werd snel geleverd. Voorbeeld webshop, gewoon zoals het hoort.

Snelle levering en prachtig sieraad

Mijn moeder was erg blij met het cadeau

Mooie armband...

Ik vind de armband mooi, al zijn de bedeltjes met naam wat klein...

Voldoet volledig aan de verwachtingen.

Slechte kwaliteit naamketting

De naamketting is volledig plat, waardoor letters te dik worden en onleesbaar. Doordat het te plat is, buigt en daardoor breekt het snel. De ketting is niet op gelijke hoogte bevestigd aan de naam, waardoor het altijd scheef hangt. Omdat het 'costum made' is, kan het niet retour, ondanks dat het aantoonbaar onleesbaar is. Ook wordt er geen oplossing geboden. Jammer. Voor mij een reden nooit weer te bestellen.

Zeer goed en snel

Ze maakte de hanger zeer goed en snel ik belde ze nog met een vraag en dat deden ze voor mij uitstekende service

Mooi hangertje.

De communicatie kan veel beter. Ik heb n.l wel 3 x gevraagt of het naamplaatje aan de hanger vast zat. Maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Toch heb ik het hangertje besteld. Het naamplaatje zit dus los van het hangertje, dat weet ik nu ik hem heb gekregen.

Snellen verzending. Heel Mooi afgewerkt zag er super uit!

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE