Filter

top!

Top ketting, me vriendin was er super blij mee!

Was goed

Highly recommended

Fast delivery. The product is super nice, just as described.

SUPER. !!!!!!!

Snel en netjes gemaakt en afgeleverd

Mooie Hanger snelle levering. Super tevreden

Perfect en ongelofelijk klantvriendelijk

Voor mijn broertjes 18e verjaardag wilde ik een speciale ketting voor hem kopen. Ik wilde een ketting waarop stond dat wat er ook gebeurde en hoe alleen hij zich ook voelde wij altijd bij hem zullen zijn/voor hem er zullen zijn. Ik wilde dit in niet-Latijnse letters laten graveren op een ketting (en ook nog eens met 'te veel' letters). Het liefste de voor- en achterkant. De klantenservice (en met name Cynthia) heeft mij uitstekend geholpen. Het was geen enkel probleem dat ik niet-Latijnse letters wilde gebruiken en het was ook geen enkel probleem dat het te veel letters waren en het was geen enkel probleem dat ik de voor- én achterkant wilde laten graveren. Gedurende het hele proces ben ik uitstekend op de hoogte gehouden en ik heb het contact met de klantenservice als professioneel, toegankelijk en vriendelijk ervaren. De klantenservice controleerde telkens of hun uitwerking van mijn verzoek wel aan de juiste verwachtingen voldeed en als dat niet zo was kwamen ze erg snel met een nieuwe uitwerking. Aan de telefoon waren de klantenservicemedewerkers ook zeer beleefd. Het bestellen met mijn bijzondere specificaties ging heel erg gemakkelijk. Ik heb de ketting ontvangen en hij is daadwerkelijk prachtig. Precies zoals ik verwachtte (en eigenlijk, nu ik het in het echt zie, nog mooier). De klantvriendelijkheid, professionaliteit en uitwerking zijn simpelweg on-point. Ik zou dit bedrijf zeker weten aanbevelen.

geweldig

De voorbeelden zijn duidelijk en ze denken mee

Super mooi, makkelijk bestellen en snelle levering

Armbandje met 4 namen besteld. Heel erg mooi gegraveerd. Was een erg leuk cadeau om te geven. Top!

Mooi resultaat met snelle levering

Bestelling was precies naar wens

Het kettinkje dat ik voor mijn vriend had besteld, was precies zoals ik had verwacht/gehoopt en mijn vriend was er ook blij mee.

Snel geleverd kraamcadeau

Voor de geboorte van onze kleindochter een armbandje met haar naam gegraveerd besteld. Binnen 2 dagen geleverd

Alles verliep vlekkeloos

Netje en snel geleverd

Perfekt!!!!

Snelle levering en perfekte uitvoering van het naamplaatje kat, op de dag van de euthanasie van mijn 16 jaar oude kater Armani kwam het al aan, zelfs nog met het gevraagde kattenpootje achter de naam gegraveerd......ik heb het bij de dierenarts aan mijn kettinkje gehangen, en het geeft me troost, dankjulliewel, vooral ook voor de snelle levering, alles sloot zo mooi op elkaar aan op deze verdrietige dag! Een dikke 10 voor jullie!!!

Snelle levering. Wel heel kleine lettertjes op sieraad.

Zoals hierboven omschreven.

kwaliteit prijsverhoging absoluut niet op zijn plaats

print van vingerafdruk is vaag, ring ziet er goedkoper uit dan op de foto en geeft ook nog eens groen af. schandalig voor de prijs.

Heel mooi en snelle levering

Ontevreden

De verzending was goed Maar wat ik besteld heb vind ik echt niet mooi Dus ontevreden over

Heel te vreden

Heel blij met mijn dierbare herinnering.

Prachtig resultaat. Nog mooier dan ik had verwacht. Heel blij mee.

Alleen maar positief. Het sieraad is mooi, maar de service die ze verlenen helemaal. Bij de post was het fout gegaan, nooit ontvangen. Maar Namens4ever heeft dit direct netjes opgepakt dus toch nog optijd binnen om kado te geven. Ze krijgen echt een hele grote pluim.

ziet er mooi uit

Ziet er goed uit,maar iets te krap.Mijn fout denk ik. Volgende keer wat groter bestellen

Uitstekende service en goede afhandeling

In één woord uitstekend!!!!

Besteld en heel snel geleverd. Product was zoals omschreven. Zeer tevreden.

Super snel en correct geleverd

Makkelijk te bestellen en uitstekend op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE