Filter

Snel, goede communicatie, mooi aangeleverd naar wens

snelle service

tevreden over kwaliteit

Erg mooi

Super mooi hangertje geworden

Mooi

Snelle levering en heel mooi vrouwtje weer blij

Picobello.

Geweldig. Mooi sieraad, Degene is er blij mee. Met groet Frans. Merci.

Snelle levering en een mooie uitvoering.

Ik heb een naamketting bij jullie gelocht en ben er heel blij mee. Ik kan namelijk niet tegen namaak sieraden dus ben heel blij dat dit echt zilver is en toch betaalbaar is. Hartelijk bedankt Mvg Kim

Zeer tevreden met mijn halsketting

Snelle en correcte dienstverlening ! Het klavertjevier is heel mooi en de namen zijn mooi gegraveerd ! Ik ben super tevreden !

Super snel, heel mooi!

De ketting was er heel snel, ik vond het fijn dat er een voorbeeld werd gestuurd. Hele goede service!

Super tevreden.

Super tevreden. Snelle levertijd. Mooie ketting.

Gave producten, snelle levering!

Super leuke producten, snelle contact toen ik een vraag had, er wordt meegedacht, echt prima!! Drie keer iets besteld, tweede bestelling was een meer standaard product, en ook daar: snel reactie, snel een voorbeeld hoe t product eruit zou zien. Prima!!

kwaliteit voor de juiste prijs

ben blij met mijn aankoop vooral de gravering was duidelijker dan dat bij de juwelier voor mij dus names 4EVER

Ik heb een hanger gekocht met vingerafdruk, super geholpen en kreeg eerst een demo afdruk te zien om te kijken of ik hem zo mooi genoeg vond. Goed meedenken en top service geleverd, ben er superfijn mee, prachtige herinnering om mijn nek. Ook nog een snelle levering! Een tevreden klant !!

Snel mooi en goed

Slecht

Jammer voor die prijs had ik beter verwacht. Volgende x beter kopen in juwelier of zo.

Soms heel correct soms lang wachten.

Mijn eerste ervaring was precies zoals ik kon lezen qua periode van levering, zelfs in het buitenland. De kwaliteit is super. Zodoende een tweede bestelling geplaatst. Deze keer wacht ik reeds 13dagen! Jammer dat mijn tweede ervaring zo teleurstellend is.

Mooi product, snelle service

Mooie armband voor mijn schoondochter

Lettertype was onduidelijk en ketting fragiel

Toen ik mijn pakketje open maakte vond in n miniscuul kettinkje en op het hangetje stond G.I. In plaats van C.j., dit was dus niet echt een leuk cadeautje om te geven dus heb ik heb terug gestuurd, maar na bijna een week nogsteeds niet gehoord of ze het hebben ontvangen en geen geld terug....

goede service

mijn ervaring is correct geleverd van een mooi produkt. alleen de eindkontrole had beter gekunt.

Word aanbevolen

Goed product

Mooie hangers, en supersnel geleverd.

Prettig

Prettige service

Mooie bedel

Zeer vlotte verzending & mooi product!

Super goeie levering.

Armbandje wat ik besteld heb. is iets kleiner dan ik had verwacht, Maar dat houd niet weg dat ik hem niet mooi vind. ben super blij met mijn aankoop

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE