Filter

Top product

Super fijne producten en snelle afhandeling Zelf in cadeauverpakking bezorgd

mooie kwaliteit

mooie ketting en snelle en nette levering

Prachtige, robuuste ring!

Snelle levering, het graveren blijft goed te zien, helemaal naar wens. Ik heb normaal maat 16,5 om mijn ringvinger en nu maat 17 gekozen. Dat past perfect.

Naamplaatje was een stuk groter dan ik dacht. Past niet zi bij mij. Had het kleiner verwacht.

Fijn om te bestellen

Makkelijk uitzoeken en bestellen, en vlug geleverd

Geweldige en snelle levering

uitstekend

zeer goed en een goede service

Mooi product

Snelle levering en mooi product

Hele mooie sieraden

Ben zeer maar ook zeer tevreden. Heb al verschillende hangers gekocht bij jullie en dat zullen er in de toekomst vast wel meer gaan worden. Mijn laatste aankoop was een lintje van pink ribbon voor aan mijn armband. Vind hem heel erg gaaf.

Snelle levering , mooie armband

Prima ervaring

Snellere levering als verwacht, mooi verpakt en ketting ziet er mooi uit

Mooie hanger!! Snelle levering!

We hadden een hanger met ketting besteld. Deze zijn beide erg mooi. En het was allemaal binnen beloofde levertijd binnen.

Uitstekend en vlot geregeld

Goed geregeld en gekregen wat ik heb besteld Netjes verpakt

Bijzonder goede service, armband eerder klaar dan gedacht, prachtig product!

Bijzonder goede service, armband eerder klaar dan gedacht, prachtig product!

Naamplaatje ziet er goed uit!!!

Naamplaatje met meisjeshoofdje en naam erop bij jullie besteld.ziet er mooi uit en snel geleverd!!erg blij mee,heb nu beide kleindochters aan mn ketting

Super mooi

Mooi gedaan en goede service

De letters van het ingraveren zijn precies goed. Ik ben heel blij met de hanger. Waarvoor dank.

Voor mijn vrouw een mooie hanger en collier besteld, heel mooi, echter het collier brak al binnen een week. Kon opsturen en vlot werd een nieuwe opgestuurd, kreeg zelfs de porto kosten retour.

Geweldig !

Onze kat is woensdag 7 juli overleden en ik heb een bedeltje in de vorm van een hartje met een kattenpootje én de naam van onze kat diezelfde avond besteld. Zaterdag 10 juli had ik hem al in de bus. Mijn dochter is er echt zó blij mee. Heel snel geleverd en het bedeltje ziet er prachtig uit. Mijn welgemeende complimenten !

Zeer tevreden met ketting mooi en snel geleverd

Zou zo weer bestellen

Erg leuk, betekend veel.

Heel mooi, mijn dochter wilde dit graag met haar moeder kopen. Alleen jammer dat haar hartje tekens in de sluiting blijft hangen. Hij gaat dan moeilijk uit het oogje van de sluiting.

Goede service en communicatie

Goede service en mooi product

Top geregeld en uitstekend product ontvangen!

Makkelijk uitzoeken. Snel besteld en geleverd. Mooie ketting met mooi lettertype naam. Klasse allemaal

Snel geleverd en mooi resultaat

Er is uitstekend werk geleverd

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE