Filter

Mooi cadeau en blijvende herinnering voor een communicant

Het zilveren kruisje met naam stond op het verlanglijstje van mijn kleinzoon voor zijn communie. Bestelling en aflevering zijn prima verlopen in enkele dagen tijd. Verpakt in een mooi doosje met lint. Mijn kleinzoon is er erg blij mee en draagt het met trots.

Mooi sieraad

Het is een erg mooi sieraad, net als de andere keren.en werd netjes op de hoogte gehouden door mail.

Zeer positief

Wat een nette snelle service. Besteld eerder binnen dan aangegeven en de bedrukking is mooi en duidelijk zichtbaar in het sieraad.

geweldige sieraden voor een betaalbare prijs

Hele leuke, mooie en aparte sieraden voor iedere gelegenheid en zeker voor een betaalbare prijs. Netjes en vlug bezorgd. Nu twee keer iets besteld en zeer zeker erg tevreden.

Keurig

Snelle Service Betaalbare prijzen

Snelle bezorging.

Mooi product, snelle levering en duidelijke webshop.

Heel tevreden!

Snelle levering van mooi communiesieraad. Reparatie ketting en verloren hanger viel onder garantie en op korte termijn nieuwe gekregen.

Zeer goed!

Ik had om een zeer specifieke opdruk gevraagd en de ringen waren precies zoals ik hoopte. De levering was binnen de aangegeven tijd (minimaal zelfs). Ik zou deze site zeker aanraden!

Snelle levering en mooi persoonlijk sieraad!

Snelle levering en mooi persoonlijk sieraad!

Mooi en snel!

Snelle levering en goed verpakt,prima!

Goed top snel geleverd

Snel geleverd, blij met resultaat op foto leek die niet zo wauw maar in het echt is het mooier

Ketting met vingerafdruk besteld. Voor het gegraveerd werd kreeg ik eerst een voorbeeld toegestuurd om goed te keuren. Hanger is in het echt nog mooier geworden. Zeer tevreden en een blijvende dierbare herinnering.

Perfect!

Niets op aan te merken

Mooi en snel geleverd.

Als boven vermeld ben ik zeer tevreden.

Super mooie ketting met kruisje gegraveerd

Snelle service en netjes afgeleverd

Alles ging perfect

Mooie ketting mijn dochter was er erg blij mee. En een mooie herinnering aan je eerste communie

Naamketting laten maken alleen in hoofdletters super mooi geworden dankjewel

Een verkleurde ketting

De kleur van de ketting is veranderd en geeft bijna een groene kleur af op de huid. Voor deze prijs is het heel slecht en ook niet wat er beloofd word. Het hoort niet te kunnen dat een ketting van deze prijs verkleurd zonder er mee te douchen. Ik heb de zilveren kleur gekozen en ga er dus van uit dat deze ook echt zilver zal blijven.

Super mooie ketting aan mijn dochter kunnen geven!

Mijn dochter is sinds kort een combinatie met haar paard Bella, wat is nu een leuker cadeau voor d'r verjaardag als een ketting met Bella haar naam erop, zodat mijn dochter haar altijd bij zich heeft! De ketting ziet er super mooi uit, en heel mooi gegraveerd! Ze is er heel erg blij mee, en wij dus ook!

Heel tevreden

Door mijn eigen fout het verkeerde adres te geven heeft de bestelling wat langer op zich laten wachten maar names4ever heeft voor mij kosteloos de bestelling opnieuw gemaakt en verstuurd en mijn vriendin is er super blij mee super mooi cadeau

Snelle levering, ben zeer tevreden

Heel positief

Heel positief

Snelle levering , goed bedrijf!

Perfect!

Super mooie vingerafdruk kettinkjes van opa besteld voor mijn dochters. De kettingen werden snel in productie genomen en zijn echt super mooi geworden! Heel blij mee!

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE