Filter

Super snel, erg mooi en luxe verpakking

Een vier namen collier met halsketting besteld, het ging nog vlotter dan was aangegeven. Het ziet er fantastisch uit, en meteen in mooi luxe doosje. Mijn vrouw zal er op haar verjaardag blij mee zijn. Niets dan love voor Names4ever

Snel en heel netjes verpakt geleverd, Artikel is heel mooi en goede kwaliteit

ziet er geweldig uit. Vlotte levering. Een aanrader

Good quality, fast delivery, a bit smaller than i imagined but perfect for a child. My niece is happy.

Heel goed snel in huis

Mijn assieraad wilde niet dicht na de as vulling ,denk dat de schroefdraad niet goed was .Gebeld en nu retoer gestuurd . Moet nu afwachten

zeer correcte levering

duidelijk, gemakkelijk te bestellen en snellere levering dan gedacht

Uitstekende levering

Eerder binnen dan verwacht, mooi product.

Goed en degelijk.

Bestelling eenvoudig. Snelle levering. Goed product.

Vind jullie super

Heb al heel veel sieraden van jullie . En blijf me steeds verbaden wat jullie nieuw krijgen . Van de week 2 soorten besteld met vingerafdruk zijn echt super geworden

Lelijk gegraveerd

Ik heb een gegraveerde naamketting besteld, met een klavertje. Maar de naam is veel te klein en lelijk gegraveerd. Gewoon simpel rechtoe, rechtaan lettertype, letters te klein en letters te kort op elkaar. Is dus niet mooi geworden.

Leuk maar je kon de gravering niet goed zien.

Opzich een redelijk goede ervaring, alleen jammer dat je de gravering niet goed kunt zien.

Goede snelle service

Mijn bestelling geplaatst en snel geleverd en is een hele mooie armband ben er echt heel blij mee!

Bestelde product in goede kwaliteit én snelle levering.

Snelle levering en een mooie ketting

Zeer snelle levering ruim binnen de beloofde tijd. De ketting was ook mooi met gegraveerde namen geleverd.

Heel goed.

Moest nog een cadeautje hebben voor moederdag, maar waren al aan de late kant. Kettinkje besteld bij names4you en was op zaterdag al binnen. Petje af voor de vlotte levering en de mooie hanger met de namen erop. Was helemaal in de emmer bij mijn moeder.

Uitstekend!

Mooie kettingen én precies waar ik naar zocht. Dankjewel

Zeer goed!

Goeie service, mooie sieraden!! Ze blijven ook mooi. Ik heb al meerdere keren besteld. Ik ben zeer tevreden

Prachtige ketting

De ketting is echt prachtig de namen zijn super mooi er in gezet. En de bezorging top. Snel en netjes.

Snel en heel mooi

Heel mooi en zeker de moeite waard en heel snel geleverd.zeker een aanrader

Snel voor elkaar en op tijd bezorgd

Fijne ervaring

Zeer mooi geworden. Alleen beetje kort maar dat is me eigen schuld. Ga Zeker vaker hier wat bestellen

Super snelle levering

Fijne ervaring gehad! Ik heb iets meer betaald voor snellere levering, omdat ik bang was dat mijn cadeau niet op tijd zou aankomen. En hij werd super snel geleverd nog binnen de maximale tijd. De hanger was mooi afgewerkt echt heel blij mee. Alleen de ketting was dunner dan ik verwacht had, maar een perfecte lengte.

Nog steeds niks ontvangen!!

Ik heb zelfs al een keer gemaild en word gezegd het komt er echt aan maar elke dag kijk ik en niks in de bus!! Hoop dat ik het 9 mei heb maar zie het hard in dat ik nog iets krijg.

Goede website, makkelijk om order te plaatsen. Bedrijf goed te bereiken voor informatie of aanvullingen. Snelle behandeling, bezorging aan huis binnen 3 dagen. Prijs/kwaliteit prima in orde. Leuk en betaalbaar product om bijvoorbeeld cadeau te doen!

Mooi, goedkoop

Mooi goedkoop en snel geleverd Wel iets kleiner dan verwacht maar voor dit geld een prima product

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE