Filter

De ketting die ik bestelde is heel mooi en was optijd binnen

Teleurstelling

De bewerking van me bestelling en levering was snel... De kruisje ziet er heel anders uit dan op de foto. Steentje is bijna niet zichtbaar... Het is een eerste communie cadeau maar ik schaam me gewoon om dit te geven....ik ga hier heelas niet meer bestellen.

Mooie ring en snelle levering

De ring is zoals gehoopt. Ik vroeg in de opmerkingen of er een hartje tussen de namen kon worden gemaakt en dat is gebeurd, heel fraai!

Mooi uitziende sieraad

Mooie ketting met hanger met naam erin voor mijn dochter haar verjaardag Mooi verpakt binnen gekregen

Ruime keuze, snelle reactie

Duidelijke site met volop mooie sieraden. Misschien een optie om ook lettertype te kiezen. Snelle reactie per mail. Bestelling mooi verpakt. Ben blij met het resultaat. Mooi cadeau voor onze zilveren bruiloft.

Heel tevreden!

Makkelijk besteld en snelle levering met goede informatie! Artikel is precies zoals foto en omschrijving op site. De gegraveerde naam zag er mooi uit. En het artikel was erg leuk verpakt! Ik ga het met plezier cadeau geven aan mijn schoondochter.

Enorm goede service

Een bedrijf waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen! Super goede communicatie en ook vlot. Armbandje gekocht, al snel geleverd en bleek kapot. Teruggestuurd, postzegel snel vergoed gekregen, en per omgaande weer terug ontvangen. Alle stappen werden per e-mail aangekondigd. Echt een bedrijf waar je op kunt bouwen.

Snelle en goede levering.

Het was echt n mooie keting

Heel mooi

Heel mooi en erg snel geleverd

mooi subtiel sieraad dat moi op de hals valt

deskundig en vriendelijk adequaat geholpen

Armband

Het is zo mooi Armband. Het kwam op tijd.

Armbandje besteld wasr gravure in moest, dit is prima gedaan, kwam in n mooi doosje bezorgd.

Snelle service mooi product

We hebben twee armbandjes met naam besteld. Zag er goed uit en werd snel geleverd

Hele mooie ketting ben er super blij mee

Goede communicatie

Goede communicatie ivm het te graveren artikel. Mail met voorbeeld en verzoek om akkoord te gaan of veranderingen aan te brengen. Alles naar tevredenheid uitgevoerd.

Goede producten

Bedels zijn mooi en goed gegraveerd. Is bijna compleet. Nog 4 en een bandje.

Heel mooi gemaakt knap gegraveerd

Snelle service ,erg mooi en blij mer

Mooie letter ketting

Het is een hele mooie ketting, snel geleverd. Alleen jammer dat er geen andere lettertypes gekozen of gebruikt. De hoofdletter I die ik heb gebruikt, lijkt aan de ketting wel op een J.

Zeer mooie kwaliteit!

Zeer mooie kwaliteit en mooie afwerking met doosje

Al vaker dingen besteld en altijd super verzorgt

Top prijs kwaliteit

Snelle levering en mega mooi product. Heel erg blij mee

Helemaal prima

Alles is gegaan zoals het hoort alleen de catering was in verhouding een beetje klein tot het hartje

Goed contact en snel geleverd!

Mooie hanger met gravure. Had gehoopt dat de gravure iets meer helder was. Maar totale resultaat is prima!

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE