Filter

Goed contact en snel geleverd!

Mooie hanger met gravure. Had gehoopt dat de gravure iets meer helder was. Maar totale resultaat is prima!

Alles naar verwachting en snelle levering

Goede en snelle communicatie product naar verwachting en snelle levering

Op tijd bezorgd in een mooi doosje Ben zeer tevreden

Kan.in een woord. . TOP

Alles verloopt zoals het hoort, op tijd je bestelling binnen en.ik mag wel zeggen een super service.

Fantastische service

Een prachtig eerbetoon aan mijn overleden dochter besteld. Ontzettend snel geleverd en het is prachtig geworden!

Snel en netjes in leuk doosje geleverd. Gelijk af als kado.

Snel en netjes in leuk doosje geleverd. Gelijk af als kado.

Mooie hanger, en superservice

De hanger en gravure zijn prachtig, precies zoals op de voorbeeldafbeeldingen op de site. De bestelling werd snel verzonden. Ik was zelf zo dom geweest om mijn adres niet dubbel te checken en had per ongeluk een verkeerd huisnummer opgegeven. De ontvanger heeft daarop contact gezocht met Names4ever, en deze weer met mij, zodat de hanger nog dezelfde dag door de buurman hier werd afgegeven (nogmaals dank, buurman!) De klantenservice van Names4ever krijgt dus ook een dikke pluim!

Opsturen van artikel ging snel E-mail contact snel reactie Vriendelijk

Lekker snel geleverd

Concurrerend als het gaat om levertijd. Ruime keuze voor een schappelijke prijs. Helaas is er geen preview mogelijk met het gekozen lettertype, dat is tegenwoordig niet meer zo moeilijk om aan een webshop toe te voegen want zo neem je een zeker risico. Gelukkig was het resultaat zoals gehoopt.

Precies zoals verwacht, ook snelle levering! Superblij mee!

Mooi

Erg tevreden

Mooie producten, super service

Super snel geleverd. Erg blij mee, was mijn ring met de namen van de kinderen kwijtgeraakt tijdens het opruimen in de tuin. En binnen 2 dagen kon ik (de nieuwe) het met trots weer dragen!

Snel geleverd, gravure techniek niet zo mooi

Snel geleverd, alles compleet. Gravure niet zo netjes, slecht leesbaar. Waarschijnlijk machinaal uitgevoerd.

Snelle levering geweldig mooie ketting voor me zoon

Men ketting brak doormidden na een uur dragen

De puzzelstukjes waren iets of wa mindere stevige kwaliteit toen ze toe kwamen. De gravure staat wat scheef en de ketting brak doormidden na een uur dragen.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Goede ervaring gehad. Product met gravering op zondag besteld en al netjes op woensdag in huis. Product ziet er ook goed uit.

Uitstekende webshop

Mijn dochter was zeer tevreden met haar gegraveerde ketting voor haar vriend . Echt heel mooi gedaan !

Goede kwaliteit en snelle levering.

Mijn zoon en ik hebben samen een bestelling geplaatst voor zijn jarige vriendin. Het was nog eerder dan gedacht binnen.

Mooie ketting

Super snelle levering

Echt een top bedrijf kreeg mijn gepersonaliseerde bestelling enorm snel binnen. Hier spreek een tevreden klant

Super service, snelle reactie en levering en het ziet er prachtig uit

Mooi product geleverd

Snelle service, mooi product, tevreden klant.

top

top kwaliteit en zeer snel geleverd eerder dan werd gezegt top

hanger besteld. Levertijd stond op 9 dagen, maar gelukkig binnen 4 dagen in huis. Zeer fijn, daardoor op tijd voor verjaardag. Dank.

Prachtig artikel

De verzorging en aflevering is prima verlopen

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE