Filter

Had 2 gepersonaliseerde kettingen besteld. Kreeg netjes eerst een voorbeeld. Heb toen nog iets aan kunnen passen en ging toen akkoord. Dit in een zeer korte tijd. Zeker aan te raden

prachtig

Snelle levering van een prachtige naamhanger. Wij zijn er blij mee

Snelle levering!

Perfecte armbandje ontvangen voor de kleine! Zeker een aanrader

Op afspraak.geleverd. mooi werk geleverd

Helemaal toppie

Ik vind het helemaal goed alles klopt heel mooi mijn sieraad. Snel geleverd ben helemaal blij ❤️

Hele mooie stevige armband met naam. En kwam nog sneller dan verwacht. Alles was ook heel duidelijk en makkelijk te bestellen.

Ben zo blij met het resultaat , en hoe snel het binnen was .als je iets besteld wil je het snel hebben .en dat was bij dit ook . Binnen een week was het besteld, voorbeeld om.te checken en het uiteindelijke resultaat binnen ... super

Snelle levering, alles naar wens

Snelle levering en mooi product!

Mijn ketting was mooi gegraveerd en snel binnen! Enige is dat vingerafdrukken er lang zichtbaar op zijn.

Top service!

Hele fijne (online) winkel. Ketting gekocht incl 2 namen ingraveren. Maar het was allemaal wat krap in de tijd, dus ik had per mail vriendelijk de situatie uitgelegd en gevraagd of ik hem voor een bepaalde datum zou kunnen hebben. Kreeg bijna meteen bericht terug dat ze alles zouden doen om de ketting optijd bij mij te krijgen, en die belofte is waargemaakt. De kwaliteit en de inscriptie waren ook echt heel erg mooi. Hun zouden de eerste zijn waar ik weer aan denk als ik zoiets zoek.

Goede producten, leveren zoals beloofd

Had een armbandje met naam besteld, zou inclusief productietijd 6-9 dagen duren voor het geleverd zou worden. Ik had het armbandje met 6 dagen in huis. Netjes verpakt, armbandje in een doosje. Ben er heel blij mee.

Kostenplaatje besteld . Het zag er prima uit mooi gegraveerd. Leuke verpakking. Levering was sneller dan verwacht.

Perfecte service

Levertijd zoals aangegeven. Product voldoet naar verwachting

Snel en goed omschreven op site

Duidelijke omschreven product. Snelle levering.

Wat er beloofd is kwam ook uit

Mooi materiaal en keurig op tijd geleverd in een luxe verpakking

IS prima

Mijn ervaring is prima verschillende armbandjes en en kettinkje met hanger besteld. Het kettinkje ging al heel snel stuk, melding gedaan oude kettinkje op gestuurd en al snel een nieuwe terug.

zeer vlotte bezorging. 3dg. zag er prima uit, erg blij mee.

zeer vlotte bezorging. 3dg. zag er prima uit, erg blij mee.

Goed!

Snelle levering en een leuk armbandje voor een goede prijs

Nog steeds niet geleverd na 2weken

Prachtige producten ontvangen

Ik had 2 ringen besteld met de namen van onze kinderen. Prachtig gegraveerd en heel netjes verpakt. En heel snel ontvangen. Sneller dan verwacht. Ze moeten nog een weekje wachten tot ik ze officeel op mijn verjaardag krijg.

Super blij met de aankoop, snelle levering (zelfs tijdens corona) heel mooi product!

Precies ontvangen wat ik besteld had! En snel geleverd. binnenkort een nieuwe bestelling plaatsen.

Prachtig sieraad!

Al heel lang zocht ik een ketting met een naamplaatje met de 4 namen van m’n zoons. Vaak kun je het maar tot 3 namen laten graveren en nu bij jullie eindelijk een naam plaatje met 4 namen! Met trots draag ik de ketting! De namen zijn er heel mooi in gegraveerd en leuk verpakt in een doosje.

Zeer zeer goed

Zeer goede site levert mooie sieraden. Ook is de klantenservice top. Ik had een probleempje maar samen met de klantenservice tot een goede oplossing gekomen. Tot site zeker een aanrader!!

Ik heb vaker bij jullie besteld. Altijd een goed product voor een mooie prijs. En snel bezorgd. Ga zo door.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE