Filter

Grandioos

Ik heb een ketting en armbandje gekocht .en er een reactie onder gezet en daar is goed op gereageerd. Zit mooi verpakt en de de verzending liep vlot. Ben reuze tevreden.

Het is mooier dan ik had verwacht... Netjes afgewerkt, mooi verpakt in een doosje en heel snel geleverd! Ben heel erg tevreden! Dus 5 sterren!

Heel tevreden

Duidelijke website. Snelle levering. En als je een vraag stelt wordt er snel op gereageerd. Dus helemaal top.

Goed. En snel geleverd

Zal het doorgeven aan ieder die ook zo iets wil hebben

Klant vriendelijk mee denken in oplossingen super

Door een typfout een verkeerde gravure gekregen netjes gemaild en zo mocht ik na het retour sturen van het foute exemplaar een nieuwe bestellen voor de helft van geld. Zeer netjes mee gedacht door dit bedrijf.

Alles prima, ik ben tevreden!

Het was mooi optijd binnen gegekomen als ik nog een keer wat ga bestellen for ik dat zeker weer bij

Het was mooi op tijd binnen en erg mooi geworden als ik ooit weer wat nodig heb bestel ik het bij jullie

supersnelle levering en prachtig sieraad

Het sieraad is echt prachtig geworden, super blij mee. En de levering is ook erg snel gegaan maandag besteld vrijdag al in huis. Top team zeker hier een tevreden klant

Goede service en snelle levering

G

De website is goed alleen als ik wil inloggen pakt ie hem niet altijd dat is jammer

Super service!

Mooie ketting,helaas gebroken. Super opgelost door gelijk een nieuwe te maken.En op te sturen top bedrijf.

fijne ervaring

Goede service, ook gelijk toen mijn artikel stuk was gegaan. ben heel blij met mijn armbandje

Prachtig!

Ik heb mijn vrouw mogen verrassen met een prachtig hangertje met de namen van onze kinderen en de levensboom erop. Ze is er heel erg blij mee.

Good quality

The ring is very beautiful and it has good quality. Just be aware that the ring size is related to the outer diameter of the ring, so make sure you buy your ring one size bigger.

Zoals elke keer weer uitstekend verzorgd

Netjes verzorgd en op tijd bezorgd

Bestelling en aflevering verliep goed. Helaas kwam het geleverde niet overeen met het bestelde. Op de afleverbon stond het goed vermeld maar de inhoud van het pakketje kwam hier niet mee overeen. Na een telefoontje werd dit echter snel rechtgezet en enkele dagen later kwam alles goed.

Zeer positief

Heel mooi kettinkje ontvangen voor mijn dochter. Ivm verjaardagscadeau nog niet kunnen geven maar ik weet zeker dat dit goed ontvangen zal worden! Goede en snelle service, had hem heel vlot binnen. Mooi gegraveerd.

geweldig

snel en accuraat

Zeer snelle en goede service, snelle reactie bij aanpassing van gravure:):) Hele mooie kwaliteit vd ketting en levensboom met gravure

Mooi sieraad

Ziet er in t echt net zo uit als online tijdens bestelling!Ook vlotte bezorging en op tijd. Op de 3 hartjes staan de namen van mijn zussen gegraveerd...dat is heel moeilijk te lezen...jammer...dat is t enige minpuntje.. verder heel tevreden.

Super mooie armband en makkelijk te bestellen.

Ik ben blij met mijn aankoop. Ook super dat de kleine hartjes zo klein gegraveerd konden worden.

Makkelijk en duidelijke bestelsite, goede uitleg vingerafdruk zelf maken. Snel en simpel te bestellen, goede afhandeling, proefdruk, op de hoogte gehouden over datum levering. Openmaken bestelling was echt een cadeautje. Erg blij met mijn prachtige sieraad !

Mooi en snel geleverd Bedankt!

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE