Filter

Ik heb het product snel gekregen ondanks dat de vingerafdruk in eerste instantie niet helemaal goed was. Heb een mail daarover gehad of het nog eens kon met het voorbeeld wat ze nu hadden gemaakt. Nadat ik de nieuwe vingerafdruk had opgestuurd hadden ze snel een nieuw voorbeeld en is het allemaal vlot gegaan!

Was erg mooi en net optijd!!

Netjes

Goede snelle service. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ketting met hanger was succes. Namen hadden ietsje groter gegraveerd mogen worden ivm leesbaarheid. Maar verder zeer netjes.

Het resultaat is geweldig En snel geleverd

Snelle levering en mooi resultaat

Mooi fijn afgewerkt en duidelijke letters

Fijn! Zonder problemen en super snel

Prima naar verwachting en goede communicatie

Prima naar verwachting en goede communicatie

Precies zoals omschreven

Goed overleg voordat het product geleverd werd.

Uitmuntend

Goede overleggen en keurig volgens afspraak geleverd. Ben er heel blij mee.

Goeie service

Levering op tijd. Goeie communicatie. Product is goed

Uitstekende service en mooi product

Goede service, goede communicatie en snelle service.

Best teleurgesteld

Ik had een armbandje als kado besteld. Maar hoe teleurgesteld was ik toen ik het thuis kreeg. Het waren 2 hartjes met 2 namen maar die waren zo ongelovelijk klein dat je ze amper kon zien. Zet er dan bij kies een andere armband want op de foto was het prima en leek me leuk en dat maakt het een grote teleurstelling, jammer.

Snel en mooi gemaakt

Super klantenservice

Post had aangegeven mijn pakketje afgegeven was. Maar niets ontvangen voor de Kerst. Gebeld en 2 dagen later alleen nieuwe ketting ontvangen.

Goede ervaring

Een goede ervaring

Snelle levering en mooi product.

Mooie hanger en snelle levering. Zeer tevreden.

Mooi sieraad en snel

Sieraad met vingerafdruk was mooier dan ik verwacht had en levering was zeer snel. Waarbij de bestelling die snel moest komen en waarvoor ik extra had betaald uiteindelijk later kwam dan de gewone bestelling.

Ik ben erg tevreden

Het is een mooie ketting ben erg blij mee

Heb helaas tot nu toe nog geen product ontvangen duurt erg lang

Duurt erg lang

Snelle bezorging goede prijs

Slecht

Ik heb een beschadigde ketting ontvangen die ook nog scheef is helaas... ik heb een mail gestuurt maar tot heden nog geen bericht terug gehad.

geschenk niet tijdig ontvangen

Het bestelproces is eenvoudig en de website heeft een zeer mooi aanbod waaruit moeilijk te kiezen valt. Ik bestelde als nieuwjaarsgeschenk een gepersonaliseerde halsketting voor mijn vriendin op 18/12/2020. Ik heb het nog steeds niet ontvangen en heb een alternatief cadeau moeten aankopen. Ik begrijp dat zendingen wegens drukte wat langer onderweg kunnen zijn (heb contact opgenomen met klantendienst op 28/12 en het probleem zou bij postnl liggen), maar bestellingen via andere websites op een later tijdstip besteld, werden wel tijdig geleverd door Postnl. Jammer.

Heel goed!

Dit was de 2e keer. 1e keer was met vingerafdruk op hartje, die was al top. En nu oorbellen met de naam van m'n overleden kleindochter. Allebeide keren top. Je wordt op de hoogte gehouden met aankomst aanvraag en wanneer het bij jou aankomt. En alles keurig binnen de aangegeven tijd en netjes.Zou het aan anderen aanbevelen.

Mooi verpakt binnen gekomen

Mooi verpakt binnen gekomen, Alleen jammer dat het 4/5 dagen duurde

Fantastisch snelle service

Ik wilde graag eenmooie sterrenbeeld hanger met naam en geboortedatum voor mijn jarige dochter. Dit idee bedacht ik redelijk last minute maar toch besteld. En wat een grote verrassing dat deze binnen 3 dagen gister al door de brievenbus kwam! Precies op tijd voor haar verjaardag vandaag. Bedankt voor deze super snelle service!

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE