Filter

goede customer service

mijn bestelling was kwijt geraakt onderweg door de post of hier in Portugal of in Nederland al dat is niet bekend, zodra ik melding had gemaakt dat ik mijn bestelling niet had ontvangen is er meteen werk van gemaakt en opnieuw opgestuurd. ik had mijn bestelling binnen 5 dagen in huis. super blij mee :)

Goed product, voor zover ik weet goede kwaliteit. Redelijk vlotte levering, voor een gepersonaliseerd product. Wat beter zou kunnen is de communicatie over wat de status is van mijn bestelling.

Mooie kwaliteit sieraden, goede service en een snelle levering.

Heel prettig was om na de bestelling nog een mail te krijgen met een plaatje erbij hoe de hanger zou worden. Tevens was dit ook nog een laatste check of alles correct was vermeld. Ondanks de drukte bij de post werd het sieraad zeer snel geleverd in een mooi doosje. De kwaliteit van het sieraad was erg mooi en zal voor mijn schoonmoeder een blijvende herinnering aan haar man zijn.

helemaal super

Ik had vrijdag 25 dec een ketting besteld en kreeg via de mail dat het 8 tot 9 werkdagen zou duren nou donderdag 31 dec had ik hem al in huis echt super snel gewoon.

Weer een blije klant

Goed overleg over de afbeelding van de 3 jongens op het sieraad. En het resultaat is dus TOP. Vrouw is 29-1 pas jarig, maar wat was ze blij met haar kado

Mooi sieraad en snelle levering.

Mooie vriendschapsketting besteld voor dochter en vriendin (beide 8). Dames zijn er heel blij mee.

Goede ervaring

Het bestellen ging makkelijk, alles wat duidelijk aangegeven. Ik heb nog even mail contact gehad over de track en tracé maar dat was achteraf mijn eigen fout. Gewoon klantvriendelijk en een overzichtelijke duidelijke site. Het sieraad ziet er goed uit, blij kind hier!

Mooier dan verwacht

Kadootje v oma m namen kleinkinderen echt zoooo mooi en oma erg blij echt super

Mooi kettinkje, netjes gegraveerd, goede communicatie en snel in huis!

Zie boven

Bestelling ontvangen

Duurde lang voordat ik de bestelling kreeg maar het resultaat goed

Netjes en vlug geleverd

Ik heb een hele goede ervaring wat ik besteld heb is heel vlug geleverd en netjes verpakt dus heel betrouwbaar kreeg netjes bevestiging van de bestelling een tevreden klant

Slecht!

Zit al 2 weken te wachten oo mijn pakketje en nog niks binnen.. maar wel mails met een beoordeling sturen.

Reactie op eerdere review

Ik had een reactie geplaatst over een Ohm ketting (30-12). Hierop wil ik een correctie doen: De maat die in de productomschrijving staat heb ik over heen gelezen. Misschien dat hier een apart kopje "maten" toegevoegd kan worden zoals ook bij andere leveranciers, dan komt het beter naar voren. Maar alsnog trek ik mijn beoordeling in. Verder een goede service (zoals nu ook op de reactie) en een snelle levering.

Snelle levering en top product

Netjes en snel geleverd

The name plate was very thin

It's to flexible in material for the price it was.

Enigszin teleurgesteld

Een ohm ketting gepersonaliseerd met naam en besteld. Bij het openen van het pakketje was het ohm hangertje redelijk groot (ong net zo groot als een (2)euromunt. Jammer genoeg is dit niet uit het fotootje te halen uit de webshop. Had verwachte dat het tussen de grootte van 5 á 20 eurocent munt was. Deze grootte valt teveel op. Kan ook nergens de maten vinden (diameter o.i.d.). Helaas kan het product ook niet teruggestuurd worden omdat er een naam op staat. Dus met kerst een teleurgesteld kind. Misschien had ik dat eerst moeten navragen.

Verkleurd & beschadigd, bizar!

“Vriendschapsringen” besteld, deze gebruiken mijn man en ik als trouw ringen (zilver). Na een maand dragen, allebei erg verkleurd en vol met beschadigingen. Wij doen niks geks met de ringen, en het verkleuren is echt bizar. (Ik zit zelfs thuis vanwege zwangerschap en doe niks geks waardoor de ring zó snel kan beschadigen / verkleuren) Klacht via de mail gedaan, krijg als reactie dat ik de ringen maar even moet gaan poetsen omdat het verkleurd door zweet/schoonmaakmiddelen etc. (Na een maand :S, ze zijn niet goed). De beschadigingen en verkleuringen worden tevens wel beaamd via de mail want ik had foto’s mee gestuurd. Verder geen passende oplossing en er wordt verder niet op mails gereageerd. Heel fijn, nu kunnen mijn man en ik alsnog opzoek naar nieuwe trouwringen pfffff! Dit had iets bijzonders moeten zijn. Nooit nooit nooit meer bij names4ever. Achteraf deze recensies lezende besef ik mij dat ik dit eerder moet doen. Ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem. Zeer zeer zeer slecht!

Helemaal top!

er stond een levertijd van 8 tot 9 dagen maar ik kreeg de ketting al met 4 dagen binnen. De kwaliteit is echt super! ontzettend mooi afgewerkt. En de prijs is ook nog eens top! Over het algemeen een dikke 10

Super.

Erg mooi goed afgewerkt, ondanks erg drukke periode week voor kerst toch optijd bezorgd.

Het sieraad was goed gegraveerd de levering helaas te laat maar dat kwam door post nl. Dus zolang het druk is bij post nl zou ik niet extra betalen voor een snellere levering omdat post nl die belofte niet doet en zich daar dus ook niet aan te houden heeft.

Het duurde even voor dat ik m’n bestelling had maar dat was als fout bij post nl top service van names4ever Ben super blij met m’n sieraad de andere was kapot geknapt dus een nieuwe besteld

Snel in huis en een super mooi sieraad

Ziet er goed uit.

Sneller geleverd dan verwacht ondanks de grote drukte bij de koerier! Wat ik mis is dat de geselecteerde letter niet in beeld komt. Het is dus gokken wat je besteld hebt. Daardoor 3 sterren.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE