Filter

Goede kwaliteit

Heb hier al verschillende naam kettingen gekocht en allemaal zijn ze goede kwaliteit en prachtig!♡

Alles heel goed verlopen.....resultaat top!

Meer dan tevreden!!!

Mooi product en snel geleverd

Leuk armbandje

Geweldige service en de ring is ook perfect

Ik dacht dat ik om iets ging vragen wat onmogelijk leek maar het is super goed uit gekomen. Het is echt zo mooi.

Geweldig !!

Snelle levering , uniek , 4- generaties , goud en zilver... Wij zijn er Super blij mee !!

Hij was geweldig zo mooi

Prima service goede kwaliteit en snel

Netjes en snel

Supersnel geleverd

Gegraveerde ringen prachtig en heel snel geleverd! Aanrader!

Super snel en mooi

Mooie armband voor m’n kleine meid Snelle en perfecte levering

Mooie sieraden

Ik heb een sieraad voor mijn dochter besteld. Het is prachtig en de levertijd (2dagen) was ongelovelijk kort.

Ben heel blij met mijn hanger En een snelle levering

Product naar volle tevredenheid snel ontvangen.

Kwaliteit/ prijs

Positief: Het was binnen een week verzonden. Dinsdag besteld vrijdag al binnen. Negatief: De hanger is erg dun. En ligt van gewicht. Voor de prijs had ik toch iets meer verwacht. Jammer dat het niet retour kan.

Very beautiful necklace

I am very happy with the personalise necklace. The name plate is shiny, nicely done. My friend loves it very much.

mooi produkt

snelle levering en mooi produkt

Heel goede service!

Mooie bedel!

Prima mooie hanger

De letters zijn alleen wel heel klein, maar verder keurig gedaan!

Lekker snel

Lekker snel geen gedoe en een supermooi product

Mijn laatste bestelling was niet mooi ik ben diep teleurgesteld sorry

Niet mooi valt heel erg teg en ik had zo gehoopt dat je het goed kon lezen valt me heel erg tegen niet mooi zo armband als je het niet kan lezen sorry mijn mening.

Zeer nette en snelle levering

Wat je er ook besteld het is altijd netjes en zorgvuldig gemaakt. Daarbij mooi verpakt en zeer korte wachttijd op je sieraad.

Een super bedrijf

Had een hanger besteld op zondag, op maandag gebeld of ik de bestelling nog kon veranderen. Was ook nog mogelijk, en werd meteen in orde gemaakt. Het sieraad is prachtig en de telefonische contacten uitstekend. Keurig verzorgd en bezorgd. Mijn speciale dank aan Pascal. Ben heel tevreden.

De armbandjes worden pas met kerst gegeven, dus dan kan ik pas goed mijn mening geven. Maar de bestelling is prima verlopen.

Goed meegedacht Snel geregeld

Snelle levering!

Heel tevreden! Op de website stond dat er een levertijd was van (ik geloof) 5-8 werkdagen dus ik was bang dat het niet op tijd in huis zou zijn voor de verjaardag van m'n dochtertje, maar ik had op zondagavond een naamketting besteld en had hem op woensdag al in huis, ruim op tijd ;-)!

Snelle levering en goed contact

Ik heb 3 zegelringen met initialen besteld wn toen ik van te voren vroeg om een voorbeeld van de initialen kreeg ik die snel binnen via de mail. De levering van de ringen was binnen een paar dagen en ze zijn prachtig.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE