Filter

Jammer van het armbandje

Het gegerafeerde gouden kinderarmbandje was na 2 dagen al compleet onleesbaar :(.

Valt erg tegen

Het ziet er goedkoop uit ,steentjes haast niet te zien. Echt miskoop Tuurlijk de prijs telt ook mee,maar dit product is de €65 echt niet waard.

Superl

Echt super netjes geholpen

Snel en mooi

Gelukkig nog voor de kerst binnen

Zeer mooie zilvere naam ketting.Voor Een schappelijke prijs.

Uitstekende service en kwaliteit

Uitstekende service en kwaliteit

Jullie maken het super mooi

Ik die kettingen besteld bij jullie voor me lieve dochter en lieve schoonzoon zijn er super trots op en erg mooi

Netjes

Ziet er netjes uit alleen wel enorm klein

Geweldige tool!

Gemakkelijk

Bestelling werd vlot afgehandeld, als prettig ervaren

Erg mooie hanger

De hanger was prachtig, helaas was de ketting na 1dag kapot

Supergoed

Ziet er mooi uit en snel geleverd

Goed product en prijs/kwaliteit verhouding

Op tijd bezorgt en een mooi product een echte aanrader

Goede en snelle service, voor een mooie prijs.

Prachtig resultaat en een super fijne verzorging.

Super!!

Super service . Er waren wat problemen met het bezorgen . Netjes te woord gestaan en zij zijn erachteraan gegaan. Keurig op de hoogte gehouden. Heel mooi geworden en zeker de moeite waard !!!!

Makkelijk besteld en snel geleverd volgens afspraak.

Super geregeld, mijn vrouw was er super blij mee

Hele snelle service mooi product goed ontvangen.

Klasse

Klasse

Snelle levering! Voldoet aan verwachtingen! Top

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling

8 december zou de bestelling zijn verstuurd en na 3 a 4 dagen worden bezorgd. Nu is het 10 dagen later en de bestelling is nog niet binnen. Al een paar keer de klantenservice gebeld maar die doen niets behalve zeggen dat het door drukte bij de bezorgdienst komt en dat ik moet wachten. Ik ben ontevreden en voel me niet geholpen door de klantenservice

geweldig

De ervaring met Names4ever is goed alleen ik heb het in de verkeerde periode besteld het duurde zeker de volledig aantal dagen ondanks de extra betaling van 4,95. Maar ik ben zeer tevrede over de afhandeling van het bestelde hangertje ziet er heel mooi uit

Binnen aangegeven tijd geleverd. Netjes verpakt en goede kwaliteit.

Een leuke ding te koop

Super goede ding te koop

Names4ever is een slimme keuze geweest!

Vorige week een ring besteld en, ondanks de verwachte drukte voor de feestdagen, gisteren het pakketje al binnen gekregen. Ziet er prima uit en ik hoop dat mijn vrouw er morgen ook heel blij mee zal zijn. Names4ever zal ook de volgende keer mijn eerste keus zijn!

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE