Filter

Mooi uitgevoerd en snelle levering

Prachtig sieraad, mooi uitgevoerd

Goed geholpen

Zelfs tijdens ns deze crazy corona kersttijd het kado op tijd binnen. Mooie ketting voor een leuke prijs!

Geweldige toffe shop

Goede verkoop

Netjes en snel

Super tevreden

Ik heb voor mijn beide dochters een naam sieraad besteld en ben zeer tevreden! Mooie degelijke kwaliteit en snelle levering.

Super mooi

Het 2as peachtig mooi gedaan

Super tevreden

Mooie ketting super tevreden

Goed en mooi eind product

Ik kreeg niet meteen een email terbevesteging dat ik een aankoop had gedaan. Dus vroeg me af of als alles goed was gegaan. Maar alles is goed gegaan.

Mooie producten

Prima verzorgde levering hanger naamhartjes

Op de hanger met naamhartjes waren de namen met geboortedata erg mooi gegraveerd

Mooi produkt

Perfect en snel geleverd.

Voor kerst heb ik een ketting gekocht voor mijn vriendin. Deze kwam in een mooie verpakking en goede staat aan. Hij was netjes optijd geleverd zoals beloofd. Zeker een aanrader voor iedereen die een uniek en persoonlijk cadeaut wilt geven. Erg goede prijs en kwaliteit verhouding.

Mijn bestelling werd bezorgd binnen de aangegeven tijd. Ik heb een armband besteld en deze is van een goede kwaliteit en ziet er prachtig en netjes afgewerkt uit. Ik zal deze site zeker aanraden bij vrienden,kennissen en familie

Super snel

Houden zich aan hun woord met bestelling en super snel met leveren

Duidelijke omschrijving en snelle levering

Zeer fijne webshop waarbij het gemakkelijk is om een keuze te kunnen maken.

Top service! Mooi resaultaat !!

Top service! Mooi resaultaat !! Klantvriendelijke medewerkers !! Zeker een 100 voor Names4ever.

Mooi product erg mooi gegraveerd,leuk verpakt helemaal top.

Precies wat ik verwachtte. Snel geleverd en niet duur

Besteld voor onze dochter

Ze is er superblij mee , alleen blijf haar haar er in vast zitten als ze het draagt

Geweldige hanger en snelle levering

Geweldige hanger gevonden voor mezelf omtrent de geboorte van onze dochter. Echte aanrader mocht je iets speciaals zoeken en een snelle levering!

Kettinkje besteld. Hele mooie goede kwaliteit. Keurig verpakt in een mooi geschenkdoosje. Ik kon het zo aan de jarige geven. En die was er super blij mee. Dus, helemaal top!

Goeie ervaring. Al 2x besteld en goede producten voor een goede prijs en snelle levering

Bestelling snel en als mooi kado ontvangen in een veilige verzend verpakking. Gaan zeker vaker bestellen hier.

Prachtige communieketting en zeer snelle service

Dinsdagavond (21.00u) besteld en zaterdag communieketting (met spoedlevering) mogen ontvangen! Echt super mooi sieraad. Top service! Echt een aanrader.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE