Filter

Prachtige communieketting en zeer snelle service

Dinsdagavond (21.00u) besteld en zaterdag communieketting (met spoedlevering) mogen ontvangen! Echt super mooi sieraad. Top service! Echt een aanrader.

zeer snelle service en mooi sieraad

Zeer goede service en snelle levering, de ketting met hangertje zag er super netjes en goed uit, hier is echt aandacht aan besteed, mijn schoondochter was er heel blij mee, in 1 woord: TOP

Prachtig

De ketting met 2 namen ziet er exact zo uit als op t plaatje. De namen zijn mooi geschreven en heel duidelijk. Ook de ketting is prima

Mooie naamketting

Mooie naam ketting, snelle bezorging. Leuke verpakking. Alleen vind ik persoonlijk de hoofdletter M van model Jennifer te groot in verhoiding met de andere letters. Zou de volgende keer niet voor een hoofdletter kiezen bij dit type letter.

Bezorgd op de aangeduide datum, goede service en goede kwaliteit, ben zeer tevreden

Mooie sieraden

Fijne ervaring

Ruime keus

6 verschillende zilveren bedeltjes besteld en van naam laten voorzien. Kwamen sneller dan beschreven. Zien er prachtig uit. Heel blij mee.

top top

moest wat ruilen dat ging supper gauw antwoord

Goede ervaring

Mooi sieraad en een snelle levering.

Snel en eerder dan afgesproken termijn geleverd.

Rete goeie service en kwaliteit

Echt goede service binnen enkele dagen in huis

Dik tevreden en snel geleverd, top

Na een bestelling geplaatst te hebben wat tegenviel qua grootte van letters hebben ze dit prima opgelost en kosteloos een nieuwe opgestuurd. Niks anders dan lof!

Geweldige snelle service

Pas geleden een prachtige naamketting besteld bij jullie. De ketting was mooier dan ik had verwacht. De ketting was ook sneller geleverd dan dat er aangegeven stond en keurig verpakt. In het vervolg bestellen we bij jullie.

Goede service met een prachtig resultaat!

Ik werd iedere keer, per mail, op de hoogte gehouden van hoever mijn bestelling was. Van het ontwerpen tot de levering. En het resultaat is top!

Helemaal super

Precies gemaakt gemaakt zoals ik had aangegeven Snelle cominucatie Snelle lever tijd Klasse

makkelijke site zeer snelle levering, zeer mooie afwerking

Uitmuntend

Ik had een naam ketting veel te laat besteld. Toch is deze op tijd geleverd. Woensdag besteld, zaterdag binnen. Heel fijne klantenservice. En een hele mooie ketting voor een mooie prijs. Deze winkel is zeker een aanbeveling. Top

top

Het is precies gemaakt zoals ik het had aangegeven. De levering was snel en het kwam in een mooi doosje. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Helaas heb ik een veel te grote maat besteld maar dat ligt aan mijzelf.

Netjes en snel

heb een ketting besteld voor me schoonzus. Met de naam van me zwager. Wat was ik blij dat ik hem snel binnen had en hij was echt perfect. Had graag ook andere details willen zien om uit te kiezen. Vandaar 4 sterren inplaats van 5. Ik denk dat ik als ik weer een uniek kado wil hebben dat ik bestel op deze site!!

Geweldige en snelle service

Mooi hart met 4namen er op was. Snel geleverd en heel mooi ggemaakt

Snel geleverd en prachtig en precies afgewerkt. Een aanrader om hier u sieraad/cadeau te bestellen

Snelle service !

Minn ketting binnen 2 dagen ontvangen

Echt een heel goed bedrijf ! Zeer proffesioneel en vriendelijk. Ik ben zeer tevreden. Bedankt !

mooie ring alleen maat klopt niet

stalen ring besteld met gravure, keurig verpakt en snelle levering alleen de ringmaten zijn niet van de binnenring maar van de buitenring waardoor deze dus te klein is voor mijn ringvinger. Nu ik dit weet heb ik bij de vriendschapsringen gevraagd voor de maat als binnenmaar dus even afwachten of dit goed komt.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE