Filter

Keurige en snelle bestelling

Mooie ketting voor onze kleindochter, een snelle levering en mooi ingepakt! Voor herhaling om verder iets te bestellen, wanneer we iets cadeau willen schenken.

Had per ongeluk 2 x besteld, goed opgelost door klantenservice.

goes

goede service laat mooi tijd weten als het is verzonen

Prachtige hanger en binnen 1 week geleverd.

Ben blij met mn zilveren hart met vingerafdruk zo mooi en persoonlijk.

Het ziet er niet zo waardevol uit voor die prijs. Jammer

Snelle levering maar ontgoocheling over het resultaat. Beetje kitscherig en dat voor een toch wel dure prijs. Jammer!

Was heel mooi ingepakt

Het zilveren hanger baby voetjes was er snel en heel netjes ingepakt.hoefde er niks meer aan te doen.

Mooi product, snelle levering, goede communicatie, uitstekende klantenservice.

Ik zou zeker weer bestellen bij Names-4-ever.

Mooi product snelle levering

Mooi product, snelle levering.

supper

veel vlugger binnen dan aangegeven leuk verpakt

Top!!!!

Het was een cadeautje voor ons meisje, die eigenlijk niet op tijd zou komen vanwege de 8 a 9 dagen levertijd. Maar jullie hebben er toch voor gezorgd dat ie op tijd was! Super! Mijn dank daarvoor! Ze is er onwijs blij mee!

Heel vriendelijk personeel, top klantendienst

Ik had een bestelling geplaatst en heb die (misschien door Corona) nooit gekregen, ik heb dit gemeld bij de klantendienst en ze hebben geen seconde geaarzeld om mijn bestelling opnieuw te produceren en op te sturen, ik had voorgesteld om het via postpakket te doen en dat was ook geen probleem (kosten wel voor ons) een 2 tal weken later had ik mijn bestelling! Top service

Zeer Mooi gedaan

Zeer mooi gedaan vingerafdruk met tekst er om heen,op zilver rond sierraad met ketting.

Top artikel snel geleverd en zeer mooi

Ik heb het hangertje met ketting voor mijn dochter besteld, het werd snel geleverd en ziet er heel mooi uit, ook de namen van haar 2 kinderen zijn perfect gegraveerd op het hangertje, ze is binnenkort jarig en ik weet zeker dat ze hier heel blij mee zal zijn, in 1 woord Top .

Fijn

Ik had ketting besteld voor oma en hij is gewelig

Prachtig

Toen ik het kettinkje binnen kreeg was ik heel benieuwd hoe het eruit zag.......en ik mag het doosje open en je krijgt echt waar voor je geld. Dit kettinkje was €30 en ik was heel blij dat het ook €30 waard is. Zeker als het een aandenken is aan iemand die overleden is of is ingeslapen Dankjewel!! Zeker een aanrader

Netjes op tijd geleverd en mooie armband!!

Goed op de hoogte gehouden en sneller geleverd dan aangegeven ook is de armband een mooie kwaliteit.

Product is precies als op de foto, naam staat er mooi op.

Snel en goede kwaliteit/prijs

Ik heb een gegraveerd zilveren hart besteld. Dit is binnen een week opgestuurd en naar tevredenheid! Ik zou hier zeker weer bestellen.

Makkelijk te bestellen, prima prijd!

Mooi hangertje voor mijn vrouw, super gemakkelijk te bestellen, mooie kwaliteit.

Al snel zwart en beschadigd

Een ketting gekregen voor mijn eerste Moederdag met de naam en geboortesteen van mijn zoon. De ketting leek erg mooi, maar na twee weken zat hij al onder de zwarte strepen / plekken wat er niet meer afgaat. Per mail krijg ik terug dat dit door parfum / transpiratie etc kan komen. Dit zou niet mogen na twee weken al! Tevens draag ik geen parfum en transpireer ik amper. Erg jammer! Ze kunnen het verhelpen als ik nog eens 20,00 betaal of ze kunnen het reinigen.. maar om nou elke 2 weken de ketting te laten reinigen? Erg jammer! Nooit meer!

Waardeloze service

Snelle levering was niet snel, duurde veel langer. Ketting naam ontbrak Slechte service Ze mailden niet terug voor een retourformilier. Ik moest er wel 4 keer achteraan bellen. Mailverkeer was slecht zeiden ze..... Ze hadden mail niet ontvangen van ons zeiden ze , maar naar beter zoeken toch wel. Maar ze mailden ons steeds niet terug. Echt waardeloze service!!!

Heel mooi

De gene voor wie het bestemd was, is heel blij en vond het een pracht cadeau

Goed product en goede aflever afspraken

Gekregen wat ik besteld heb goede service

Mooi en fijn

De armband was snel binnen, is mooi en zit ook nog eens fijn om de pols!

Helemaal super!

Klantenservice was heel vriendelijk en behulpzaam voorafgaand de bestelling. Toen ik klaar was om te bestellen was mijn bestelling ook nog eens heel snel binnen. De ketting is prachtig, zo blij mee! Top !!

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE