Filter

Super goed

Mooie naam ketting besteld. Is stevig en precies zo als verwacht. De ketting kwam eerder dan verwacht echt een aanrader

Super leuk en betaalbaar

Mooie zilveren armbandje met onze namen en een hartje Voor m’n vriendin dr 50ste verjaardag Al 35 jaar beste vriendinnen

Prachtig afgewerkt snelle service

Onwijs gaaf!

In de twee harten de namen van mijn vier kinderen, prachtig!

Teleurstellend

Twee ringen besteld. Eentje had de inscriptie op zijn kop, kan gebeuren. Aangezien we ze nodig hadden op een speciale datum, voorgesteld om deze terug te sturen na ontvangst van de nieuwe. Dit kon niet. Vervolgens na de speciale dag hem teruggestuurd. Geen ontvangstbevestiging gehad, dus er maar zelf achteraan. Blijkt de ring nu weer niet voorradig en kunnen we weer wachten. Daarnaast is de kwaliteit van de zilveren ring teleurstellend. De ring is hartstikke scherp i.p.v. glad en na een dag zitten er al krassen op. Ik heb meerdere zilveren ringen al tientallen jaren en deze hebben dit niet.

Klantvriendelijk bedrijf!

Het was mijn eerste kennismaking met Names4ever en helaas kwam mijn aankoop niet aan. Ik heb even gebeld met de klantenservice en deze adviseerde even te wachten of het alsnog aankwam en anders nogmaals contact op te nemen. De bestelling kwam dus alsnog niet en heb ik nogmaals contact op genomen en heeft Names4ever nogmaals het bestelde item gratis toegestuurd en is keurig aangekomen!

Slechte kwaliteit en afgewimpeld door klantenservice

Hanger met namen gekocht. Dag erop was deze volledig vuil en verkleurd. Nochtans niet in contact gekomen met parfum, zeep, etc.... Mail gestuurd en daar enkel het voorstel gekregen om te laten coaten tegen betaling. Was dan ook mijn eerste en enige geplaatste bestelling.

Uitstekend gelukt om een vriendschap te bevestigen

Overzichtelijk, duidelijk en makkelijk hanteerbaar

Fijn om op een eenvoudige en overzichtelijke manier bij je salarissen, jaarafrekeningen en andere zakelijke informatie te komen.

Prima service en op tijd geleverd

Mooi product, mooi ingepakt! Op tijd geleverd en het was een prachtkado!!

Snel en accuraat

IK wilde buiten de 5 namen , iets extras laten schrijven. Zonder dat er verder gevraagd werd, stond her er in gegraveerd. Klasse!

buiten verwachting

Buiten verwachting wat ik heb ontvangen was echt super.

Wauw.

2 prachtige fotohangers binnen gekregen een met me overleden hondje ben er zo ontzettend blij mee echt heel erg bedankt.

Ik had een naamketting bestelt, verzonden en ontvangen was veel sneller dan verwacht, ik heb 4 werkdagen moeten wachten en toen was hij al binnen. Goede service en kwaliteit. Ook de klantenservice reageerde binnen 2 uur! Heel goed

Mooi sieraad, wel prijzig

Mooie ringen met vingerafdruk besteld. Er werd om een bevestiging van het ontwerp gevraagd voordat de ring daadwerkelijk gemaakt werd. De mail daarover was verwarrend door de titel van de mail. Contact gehad met de klantenservice en zeer snel en goed geholpen. Prijzige ringen, ben benieuwd of we er lang plezier van hebben. Wel een aanrader!!

Nog niks ontvangen dus kan niks beoordelen

Ik kan niks oordelen als mijn bestelling er nog niet is. Ruim op tijd besteld nu heeft mijn zoon geen cado op zijn verjaardag .

Spijtig

Was super blij om zo vlot mijn mooie hartje met namen van mijn kids te ontvangen, helaas na een paar dagen zijn er al zware strepen in die er niet meer uit gaan :( is dus al heel lelijk erdoor. Echt het geld dus niet waard, was eerste keer en ook laatste keer bij jullie

Zilveren horoscoop naamplaatje

Mijn ervaring van dit product was van goede kwaliteit.. En de verzending was ook snel.. Ben er superblij mee! Zal er zeer zeker weer iets gaan bestellen

Zeer tevreden met snelle levering en kwaliteit sieraad!

In een paar stappen een mooie zilveren armband besteld voor mijn vrouw. Was redelijk laat met bestellen maar ondanks netjes aangekondigde kans op leveringsvertraging door COVID, netjes binnen 2 dagen binnen. Frequente communicatie per mail na bestelling. Overzichtelijk site waardoor bestellen snel en makkelijk verliep. Kom zeker nog een keer terug, aanrader!

Prachtig resultaat

Mijn dochter was heel aangenaam verrast als ze haar armbandje zag ze vond het heel mooi

Mooi sieraad geleverd met mooie inscriptie!

Duidelijke website, voor de inscriptie ook makkelijke instructies en mooi werk geleverd.

Veel te klein

Ik kan de gegraveerde namen amper lezen, maar je hebt al een vergrootglas nodig. Ik heb dit op 1 mei besteld voor moederdag op 10 mei. Armband is pas op 14 mei aangekomen, maar jammer. Dus geen 5 dagen zoals er staat vermeld

Snelle levering. Mooi product

Ketting met hanger besteld. Deze was sneller geleverd dan verwacht. Hanger is mooi en netjes gegraveerd. Ik ben heel tevreden met mijn ketting.

Alles naar wens

Goede service, goed contact. Levering / bezorging volgens afspraak. Een aanbeveling. Sorry ivm foute * beoordeling. Nu hersteld. Vriendelijke groeten. Jan.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE