Filter

Prima product op tijd geleverd.

Hanger met foto gekocht als moederdagcadeau. Het verwerken van de foto in de hanger werd nog even ter beoordeling voorgelegd. Keurig! De hanger werd ruim op tijd geleverd en ziet er prima uit.

Hele snelle service speciaal in deze drukke tijd!!! Was nog op tijd voor moederdag hele blije kinderen!!

Betrouwbaar. Zeker aan te bevelen

Super ervaring

Snelle levering, keurig verpakt én het belangrijkste: een mooi product. Ik ben er super blij mee.

Niet compleet geleverd op moederdag

Slechte ervaring, heel erg boos dat ze geen sluiting eraan hebben gedaan terwijl het voor Moederdag was.

Super service,en mooie sieraden

Voor n mooi sieraad en n goede prijs en service moet je naar names4ever gaan op de website

Ziet er super uit en sneller geleverd dan verwacht.

Goede verkoper

Goede verkoper en heel mooi product. Goed en mooi verpakt.

mooi

Ziet er mooi uit en ketting met hanger was op tijd voor Moederdag binnen.

Ok

Jammer dat het oog aan de hangertjes zo klein is. Ik heb er grotere ogen aan moeten laten zetten, omdat de ketting er niet door paste.

Mooi

Ziet er mooi uit alleen jammer dat de graveerde letters haast niet te lezen zijn erg klein

bestelling niet binnen en wel betaald

Ik heb op 20-4 een bestelling gedaan voor moederdag. Inmiddels is de bestelling van 250 euro nog niet binnen. Als ik bel geven ze aan dat het komt door de Post NL welke druk is. Dat kan ik begrijpen, maar als ik elders dingen bestel zijn ze binnen 3 dgn binnen. Ergens is het pakket blijven hangen... kreeg tot 3x toe een track en trace code en nu blijft hij aangeven bezorgtijd onbekend. Ik vind het veel geld wat in omloop is en ze blijven maar zeggen geduld. Daar gaat mijn Moederdag cadeau. Inmiddels al wat anders geregeld.

Mooi resultaat

Mooi gedaan, goede afstemming en keurig op tijd bezorgd!!

Prachtig

Was lang op zoek voor een bepaalde hanger en hier gevonden Op woensdag besteld en op zaterdag ontvangen

Geweldige ervaring

Mijn bestelling was snel verzonden en in een mooie verpakking gepresenteerd. Na het uitpakken was ik helemaal tevreden, het artikel was zelfs mooier dan verwacht.

Zeer snalle levering! Ketting met hanger op tijd voor moederdag.

Altijd goed verzorgd

Het is een erg mooie hanger en mooi gegraveerd.

Superblij en tevreden

Superblij met m'n prachtige moeder/dochter ketting. Goeie service.

Ketting is mooi geworden

Ik heb een namen ketting besteld. En wilde een teks achter ze hebben best mooi gedaan maar niet zo als ik had verwacht maar veder is die heel mooi gelukt. En hij was ook nog in een mooi doosje gedaan

Ketting

Mooie ketting snel geleverd

Netjes en op tijd geleverd

Kan ik iedereen aanraden

Mijn ervaring is echt heel goed. Snelle service , binnen een 2 dagen binnen . Echt top . De spullen die ik besteld had zien erg ook echt top uit .

Snelle service en een mooi product

Super service en kwaliteit

310 Opaal