Filter

Goede service snel bezorgd

Voor moederdag besteld

Mooi ontwerp, maar niet netje gegraveerd.

Mooi ontwerp, alleen vond zelf de gravering niet zo netjes, namelijk in 1 van de letters zit iets van zwarte resten die duidelijk opvallen omdat de rest gewoon zilver is, deze resten zijn er ook niet uit te halen, waarschijnlijk gewoon een foutje omdat er verders wel goede reviews zijn.

Prettig

Ik had een bestelling geplaatst alleen een letter verkeerd geplaatst en er is meteen actie onder bomen en het is heel fijn opgelost

Goede ervaring

Het was een mooie ketting en hart. De namen stonden er goed en sierlijk op geschreven. Om er voor te zorgen dat de bestelling voor Moederdag bezorgd werd heb ik extra betaald voor snellere verwerking. En het was zeker op tijd in huis. Het is wel een ketting die je regelmatig weer goed moet hangen. Misschien door de grootte of gewicht. Maar verder heb ik geen opmerkingen.

Top cadeau!

Een mooie ketting laten graveren met de naam van mij en mijn zusje voor mijn moeder, ver van tevoren besteld en prima op tijd binnen. Hij is hartstikke mooi!

Goede service en snelle levering

Nette service sturen een e-mail om te vragen of (in dit geval de ketting) goed is . Was idd heel netjes en daarna snel geleverd , mijn dochter was er super blij mee

Onwijs mooie ketting aan mijn moeder kunnen geven met moederdag. Ze was er heel blij mee. Kwaliteit was echt super! Heel mooi gedaan!

Super mooie goede sieraden klasse ook medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam

In een woord super

Super snelle en goede service ben heel tevreden met mijn aankoop.

Dikke prima Ga zeker vaker bestellen.

Mooi sieraad mooie betekenis

Een super mooie ketting, waarin je namen kunt laten graveren. Foto komt overeen met wat je krijgt en prijs/kwaliteit klopt!! Erg blij dat ik het besteld heb mijn moeder draagt hem elke dag ☺️

1xbesteld ,en snel geleverd

zeer tevreden

Prachtig

Een heel mooi cadeau kunnen afgeven dat waaeschijnlijk voor het leven zal meegaan

Heel mooi gemaakt en een super service. Iets veranderen geen probleem. Echt top. Bedankt!

Het sieraad ziet er boven verwachting mooi uit!

Overzichtelijke website

Heel snel geleverd en ziet er goed uit

Mooi en snel geleverd

Mooie ketting, erg blij mee

Kwam mooi optijd binnen. Netjes gegraveerd.

Mooi motor voor onze zoon

Super goede service

Van bestelling tot levering alles dik in orde

Erge mooie hangers voor mijn dochters

Wat een geweldige service!

Een hele fijne eerste ervaring gehad bij dit bedrijf, de ketting die ik bij hun heb laten maken is echt boven verwachtingen zo mooi! Ze beantwoorden de e-mails erg snel, en denken zo goed mee in mogelijkheden en gaan pas aan de slag als je het er 100% mee eens bent. Wat ik ook erg fijn vond is dat ze eerst een voorbeeld stuurden van hoe het sieraad eruit zou komen te zien. Al met al heel erg blij met mijn aankoop en met de service! Zeker weten een aanrader!

Mooi product!

Mooi product en sneller geleverd dan verwacht!

Mooi

Het is mooi afgewerkt

uitstekend

mooi product,goed en snel geleverd

Keurig netjes afgehandeld

Omdat ik niks wist hoe en wat met zoiets online, werd ik prima geholpen. en ondanks het covid 19 gedoe kwam de bestelling later dan gewoonlijk binnen , maar toch nog ruimschoots op tijd.

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE