Filter

Snelle levering blij met de ketting met hanger

Snelle levering blij met de ketting met hanger

werkelijke grootte week af van het voorbeeld

Snel geleverd, mooi ingegraveerd maar vond het exemplaar in werkelijkheid qua dikte tegenvallen. Op de foto leek het best een 'robuuste' ring maar in werkelijkheid was het een 'fijn' ringetje.

Leuke sieraden, graveerde namen zijn goed zichtbaar en de levering was erg snel, zat goed verpakt in een mooi doosje

Mooi en persoonlijk resultaat

Prima communicatie, erg blij met het ontvangen sieraad!

Ik had in een ketting een spellingsfout gemaakt en het werd meteen veranderd en ze namen snel op ik geef ze een dikke 10

Goede service !

Een ketting voor dochters verjaardag besteld. Helaas ging deze kapot. In de kast gelegd en niet aan gedacht.. toen ik m weer tegenkwam een mailtje gestuurd met hoe en wat. Was al over de garantie datum heen van 6 maand. Maar nette reacties terug. Mocht m alsnog opsturen en hebben een nieuwe ontvangen. Ga zo door!!

Zeer behulpzame klantenservice

Vlotte levering, vriendelijke en snel reagerende klantenservice

Erg mooi blij mee

Optijd geleverd en was nog mooier in het echt

Het is mooi

Ik heb een ketting met drie namen besteld, het kwam snel binnen en het was prachtig. Één tegendeel was dat de hanger aan de kleine kant was.

Prima geregeld

Bestelling goed en op tijd bezorgd. Zéér tevreden.

Mooie kwaliteit van de zilveren naamketting

Snelle levering, goede communicatie en een mooi sieraad voor schappelijke prijs.

Gaat

vond de hartjes erg klein uitvallen waardoor je de namen niet goed kon lezen ergg jammer ,was er vanuit gegaan dat ze net zo groot zouden zijn als het hartje wat ik eerder ook had besteld van jullie die was heel mooi van groote was daar heel blij mee ,vind deze dus tegen vallen als ik beter had gelezen dat ze zo klein waren had ik deze hanger NIET besteld ,groetjes Janny..

Prachtig!

Super snel binnen. Prachtige hanger met kindernamen

Zijn erg blij met sieraden. Zien er erg mooi uit. Fijn dat eerst ontwerp gestuurd wordt ter beoordeling. Ook extra mogelijkheid om naam te graveren. Snelle levering nog net voor Pasen. Zeer tevreden!

Ik heb al een aantal dingen hier besteld en ben altijd een tevrede klant.

Blij met mijn aankoop

Mijn ketting is gemaakt zoals ik het had aangevraagd. Heel blij met een hartje achter de naam van mijn broer

Ik heb een naamhanger, boom laten maken, mooi! Zeer tevreden!

goed , snelle levering ,jammer dat de gravering zo klein en onduidelijk is

redelijk

Snelle levering, mooi en maakt mij heel blij

Treurig, maar aandenken aan mij hondje. De dag dat ik haar urn ging ophalen lag bij thuiskomst dit mooie aandelen met haar naam "Laika" zo zit ze altijd dicht bij mijn hart💘

Heel blij mee

Voldoet aan mijn bestelling!

Supermooi

Mooie kwaliteit

Ben er erg blij mee maar de text mocht wel duidelijker opstaan voor de rest super

Supersnelle levering

Mooie sieraden , snelle levering. Alleen de letters vind ik wat moeilijk te lezen

Vlotte en nette afhandeling

Al jaren bestel ik bij names4ever, hoef nooit lang te wachten op de bestelling, leuk verpakt in een doosje. Gewoon goed!!!

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE