Filter

Goede snelle levering. Wel zou ik de kettingen meer keuze in lengte doen zeker voor een man met bijv een dogtag is een wat langere ketting mooier. Prima als je dan paar euro bij moet leggen. En misschien wat mannelijker kettingen waar zon dogtag aanhangt. Ben zeer tevreden over wat ik heb binnen gekregen alleen ga ik nog wel ergens anders weer een wat mannelijkere ketting kopen voor de dogtag

goed product , snel geleverd

goed product en leuk verpakt en snel geleverd

Mooie armband. Snelle levering.

De zilveren levensboom armband met zes namen is mooi. Komt overeen de de afbeelding. Snelle levering en leuk verpakt.

Top service, goede kwaliteit

Hanger voor de ketting zelf ontworpen. Voordat ik een bestelling heb geplaatst heb ik advies opgevraagd en of het mogelijk was om alvast een ontwerp te ontvangen. Dit was geen probleem! Het ontwerp heb ik dan ook snel ontvangen. Geweldig mooi! Super advies ook. Vervolgens dinsdag 10 maart besteld en zaterdagmiddag 14 maart is het geleverd. Snel geleverd en gelukkig nog net op tijd voor een verjaardag. Het hangertje werd geleverd in een mooie sieradendoosje. En in het echt is het nog mooier als in het ontwerp. Al met al: Top service, goede kwaliteit en echt een aanrader voor iedereen!!!! 🥰

Snelle en goede service.

Heel snel mijn pakketje binnen. Erg mooi plaatje met geboortestenen.

Snelle en correcte afwikkeling van de bestelling

Snelle en correcte afwikkeling van de bestelling. Tevreden met het ontvangen product

zoals elke bestelling geweldig

Snelle levering. Ook naar het buitenland. Wij zijn zeer tevreden.

Mooi naambordje

Het door mij bestelde naambordje was twee dagen later al in huis. In het ontwerp had ik rekening gehouden met de plaats voor 4 schroefgaten, maar dat bleek niet nodig (door een 'blinde' bevestiging). Mijn bestelling voldoet geheel aan mijn verwachtingen.

kreeg precies wat ik besteld had

kreeg precies wat ik besteld had

Mooi en goedkoop

Mooie zilveren ketting gekocht met initiaal hanger. Was vrij snel geleverd en is van goede kwaliteit. Was ook een mooie prijs.

De bestelling is uitstekend gedaan. Ook is het het heel snel geleverd. Goed verpakt en netjes aangekomen.

Super slechte service

Voor Valentijnsdag 2 ringen besteld en hier extra voor betaald zodat ze op tijd binnen zouden zijn. Ruim op tijd besteld maar op Valentijnsdag toch niks binnen. Ik ging bellen, bleek het graveer apparaat kapot te zijn. Dit hadden ze me niet even gemeld.. uiteindelijk ruim een week later de ringen toch binnen gekregen en die 4,95 euro verzendkosten ook maar toch... wat een slechte communicatie en service...

Supermooi armbandje voor ons petekindje.

Zeer tevreden over hun producten

Heb diverse vingerafdruk sieraden besteld voor mijn zoontje en mezelf. Ze zijn prachtig geworden, fijn om mijn onlangs overleden man zo bij me te dragen. Snel geleverd in een mooie verpakking.

Mooie hanger en snel geleverd.

Dit is nu de 2de keer dat ik wat heb besteld, En ben super blij👍👍

kwaliteit van het armbandje valt erg tegen, lijkt wel nepzilver

kwaliteit van het armbandje valt erg tegen, lijkt wel nepzilver

Geweldig mooi hangertje

Ik had een zilveren eendje besteld. Op de site stond dat het eendje geschikt was voor een naam en daaronder een datum maar ik wilde de namen van mijn kleinzoons er op hebben. Dit heeft Names4ever gedaan en het is echt schitterend mooi geworden. Perfect. Wat zal ik het zilveren eendje met trots dragen!

Mooi afgewerkt kettingen met vingerafdruk. Het dat de overleden persoon dicht bij ons is. Geweldig.

De ketting was een cadeautje voor mijn moeder, waar de namen van haar 4 kinderen op staan. Het is een heel mooi afgewerkt product en ze is er super blij mee!!

FANTASTISCH

Professioneel bedrijf, goed contact.....Het product was precies zo als ik het wilde

Super mooi

Super mooi maar spijtig dat de ketting niet langer is...

Kwaliteit prijs verhouding ideaal

Ziet eruit zoals beschreven. Perfect in verhouding met prijs

Goede service, mooie producten

Ik twijfelde wat voor ontwerp ik wilde, heb tot twee keer toe mijn ontwerp veranderd en kreeg netjes iedere keer een voorbeeld te zien. Daar doen ze niet moeilijk over. Binnen enkele dagen was het al klaar en netjes verpakt in leuk doosje. Mooie kwaliteit voor een goede prijs. Zeer tevreden.

Heel blij met mijn aankoop.

Heel blij met mijn aankoop en de snelle service en levering.

Geweldige service

Mijn dochtertje 8 jaar had gespaard voor een naam ketting. Bestaande uit 2 hartjes voor haar behaar bff Deze is een week later tijdens de gym ,Uit het kantoor van de leraar verdwenen Gemaild of ik ook een enkele hartje kon kopen. Kreeg gelijk reactie dat mijn dochter er 1 op hun kosten terug zou krijgen . Deze lag twee dagen later in de brievenbus. Ze was helemaal Door het dolle heen, super bedankt 🙏

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE