Filter

De ring maten zijn twijfelend

De ring maten die bij de ring stonden zijn twijfelde dus je moet dan maar inschatten welke ring je moet nemen

uitstekend!

Armband met hanger besteld, zijn erg mooi en voldoen aan verwachting en de levering was sneller dan verwacht.

Slechte service

Slechte service, in de voorwaarden staat dat je bedenktijd hebt maar als je een sieraad besteld met 1 letter is deze al ‘persoonlijk’ voor je ‘gemaakt’ dus kan het niet. Je ziet maar een voorbeeld van 1 letter en een andere letter kan je niet van te voren als voorbeeld zien.

We hadden een hangertje met hartjes met de namen van de kleinkinderen. Toen er nog een kleinkind bij kwam hebben we contact gezocht met Names4ever en zijn we perfect geholpen. Voor een kleine extra bijdrage hebben we een nieuw hangertje ontvangen met alle namen er op, Grote klasse!!

Goede en hele snelle levering bedankt dochterlief is er blij mee

Zeer mooie hanger

Zeer mooie fijne hanger toegestuurd gekregen met 4 namen in gegraveerd. Ik wou al een tijd iets met de namen van ons gezin. Ben er heel tevreden mee.

Snelle levering en mooi product. Je krijgt echt een cadeautje.

Goede ervaring

Mooi ,ik draag het met trots.

Ik ben er erg blij mee ,met het klavertje vier met de namen van mijn kleinkinderen. De namen zijn wel kleinder dan verwacht.

Snelle en goede levering

Mooi resultaat en goede service

Ik belde de klantenservice voor openingstijd en er werd al opgenomen. Ik wilde een wijziging in de gravure doorgeven. Dit kon en het uiteindelijke resultaat is erg mooi. Ook de levering was snel.

Alles prima in orde. Snelle en vriendelijke reacties op emails!

Sneller dan verwacht

Ik ben blij met de ring en ze hebben precies gedaan wat ik vroeg, maar het is niet zoals op de afbeelding van de website. Ik heb een zwarte ring besteld, maar de tekst is NIET zo wit als in het voorbeeld! Het kleurcontrast is veel minder sterk.

prachtig

item besteld, bij dochter laten afleveren, ze was er zeer blij mee

Heel mooi

Mijn schoonzus was heel er blij met de vingerafdruk hanger met ketting.

armbandj

Ik kreeg een armbandje waar ik niet blij mee was, maar dit is heel netjes opgelost. Mijn dank hier voor.

Het bestelde hangertje was volgens zin, gravering was netjes uitgevoerd. Levering sneller dan verwacht, maar er was dan ook wel een lange levertijd opgegeven. Keurig op de hoogte gehouden van het traject

snelle levering met goede communicatie

Echter het hangertje (een hartje) heel eenvoudig, niet mooi afgewerkt en vrij licht van kleur (14 krt goud). Voor de prijs (420,-) oogt het niet heel waardevol.

Super mooi resultaat

Mooi resultaat, hetgeen ik gevraagt had om anders te graveren was mooi gedaan. Leuk verpakt in bijpassend doosje en sneller geleverd dan verwacht.

Amazing

geweldig

snelle levering en het product ook goed en netjes verpakt

Goede kwaleit en netjes gedaan

Alleen maar positief!

Snellere levering dan waar ik rekening mee moest houden. Mooi, zeer netjes en goed verpakt. Perfecte kwaliteit sieraad (zilver) gravering was zeer netjes en heel mooi gedaan! Regelmatig statusupdate vanaf bestelling tot levering. Ik ben zeer tevreden!

Even bijna mis maar daarna alles ok

't concept wat me gestuurd werd bleek 'n vreemde vrouw te zijn. De fout was snel hersteld en kort daarop ontvingen we 't medaillon waar mijn vrouw dolblij van was.

Prachtig gegraveerd sierraad

Mooie armband laten graveren. Met de namen van mijn 4 kinderen. Het is met zorg gemaakt en ook zo afgeleverd. Verpakt in een luxe doosje. Netjes geïnformeerd over de levertijd en op de datum geleverd.

Betrouwbaar

Mooie gravering!