Filter

Een super mooie hanger besteld mooi en netjes in een doosje goed aangekomen en netjes verpakt

Zeer tevreden!

Mijn bestelling “ een naamplaat armbandje” voor mijn kleindochter werd binnen 2 dagen al opgestuurd. Het zag er top uit in een keurig mooi doosje en een echtheid certificaat erbij. Hartelijk dank, Kan deze zaak zeker aanbevelen,

Mooie gegraveerde hangertjes

Dit was niet mijn eerste bestelling. Ik heb al meerdere hangertjes besteld en telkens heb ik ze binnen enkele dagen prachtig gegraveerd in een mooi doosje verpakt in huis. Goed bereikbare klantenservice en heel vriendelijk en correct geholpen!

Perfect!

Mooi product en perfecte levering.

Mooie stevige sleutelhangers!

Dank voor de sleutelhangers. Precies hoe ik het verwacht had, ben er erg blij mee!

Super!een mooi sieraad en zeer snel geleverd zeker een aanrader

Super!een mooi sieraad, goede prijs en zeer snel geleverd zeker een aanrader!

Het hangertje is geweldig en de levering heel snel

Netjes op tijd geleverd Goed product erg blij mee

Mooi uitgevonden!

Ik ben zo blij met m'n sieraadjes dankjewel

Precies hoe ik het had verwacht.

Voldoet aan mijn verwachtingen. Mooi en stijlvol.

Erg snelle levering.

Hanger met naam en datum prima in orde en geleverd na 4 dagen.

Snelle levering, je wordt ook op de hoogte gehouden over de levering

Ik heb een hartje besteld met hondenpootje zag er mooi uit leuk verpakt ook, Ik had alleen verwacht dat de gravering van de naam iets groter letter type zou zijn.

De zilveren sluiting bewoog stug, daardoor verloor ik nu mijn ketting.

De sluiting van mijn Venetiaanse ketting, lange ketting van 55 cm, met gegraveerde ovalen hanger eraan waar een lapjes poes op stond met de naam Angel, is nu weg, verloren. Toen ik hem kreeg wilde de sluiting niet soepel sluiten, ik moest meehelpen om het te laten sluiten, en dat zal ook de reden zijn geweest dat ik in diezelfde week mijn ketting en hanger verloor.... Nooit meer terug vond. Jammer van het geld. Ik had die pech.

Leuke spulletjes en snel geleverd

Ik heb hier een aantal bedeltjes gekocht voor mijn armband. Superleuk, goede prijs en snel geleverd.

Mooi armbandje

Mooi armbandje, snelle levering,

Snelle en nette afhandeling van onze order

Binnen 1 week onze herstelorder geregeld. Heldere communicatie en goede service.

Prachtige armband en snelle levering!

Armband voor mijn dochter zag er prachtig uit .heel erg blij mee !

goed herstel van fout en service

Ondanks dat de bestelling in eerste instantie verkeerd was gemaakt hebben jullie er alles aan gedaan om de bestelling opnieuw te maken en goed n zeer snel bij mij te krijgen. Dank hiervoor

W

W

Mooie sieraad en snelle levering top

Erg snelle en behulpzame klantenservice!

Zeer tevreden!

Service is goed, contact ook snel. Alleen het hartje met 2 namen viel tegen. Hartje prachtig alleen de namen heel erg klein!!

prima levering volgens afspraak

Al mijn bestellingen zijn steeds perfect geleverd volgens afspraak.Houden zo. Mvg. Hermans Caroline.

Wel mooi

Mooie hanger,mag wat mij betreft iets dikker,en dus steviger

Goede service , ik vond het plaatje wat te donker , maar dat is keurig opgelost en ik ben nu heel tevreden

310 Opaal

Dordrecht 3316 LE